Ga naar inhoud

Pas op voor yourgamezone.nl


mario83

Aanbevolen berichten

  • Reacties 182
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ik kreeg pas 8 dagen na release Bo2 van PU. Was iets verkeerds gegaan bij post.nl . Later wel mooi geregeld. Maar je kan niet in zo'n geval de winkel direct als schuldige aanwijzen. (vind ik) Tuurlijk is het frustrerend, maar als de rest van die site/shop gebruikers wel goeie ervaring ermee heeft gehad dan moet je gewoon even geduld hebben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

na mijn laatste mail gisteravond heb ik niets meer terug gehad. normaal altijd binnen 2 uur reactie gehad maar nu ik het niet met ze eens ben duurt het ineens heel erg lang. het schijnt denk ik ook uit te maken met wie je daar te maken krijgt. de eerste dag was dat met dennis van der graaf en dat was zoals gezegd hoopvol. gisteren contact gehad met edwin peters en dat verliep zoals te lezen dus niet lekker. ik vind dat ik wel de webshop erop aan kan spreken ookal is het de fout waarschijnlijk van post.nl. ik heb met post.nl geen overeenkomst wel met yourgamezone. wat hun nu zouden kunnen doen is mij een nieuwe gta opsturen voordat hij bij hun nu ook uitverkocht raakt en ik met niets zit. mocht ik de pre-order dan alsnog binnenkrijgen dat ik hem dan naar hun terug stuur. ik heb hun als eerst vertrouwd door een pre-order te plaatsen en dat is fout afgelopen dus nu is het dan hun tijd om vertrouwen te tonen en mij gewoon een nieuwe gta te sturen. en natuurlijk moeten ze het gaan onderzoeken bij post.nl maar daar mag de consument vind ik dan niet onder lijden. dat is een zaak tussen hun en de post
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...