Ga naar inhoud

Pas op voor yourgamezone.nl


mario83

Aanbevolen berichten

  • Reacties 182
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hustlers Ambition van 50 cent My Ambition as a Ridah van 2pac Fuck Tha Police van NWA 3 minutes of watts van Kendrick Lamar en Jay Rock The Recipe van Dr. Dre en Kendrick Lamar It Was A Good Day van Ice Cube Mama Said Knock You Out en I need Love van LL Cool J Hands Up van Lloyd Banks Can't Nobody Hold Me Down van Puff Daddy Dead Wrong van B.I.G. En veel meer Hip Hop/Rap
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de naam van de online shop in eerdere berichten over levering gta 5 nog even voor mij gehouden maar nu hebben ze mijn kookpunt wel bereikt dus hierbij mensen kijk uit bestel maar beter niet op deze site. doe je het wel is dat puur op eigen risico en dat kan je letterlijk nemen. hier het verhaal : zoals jullie misschien het al wisten is mijn gta 5 gisteren niet bezorgd. natuurlijk kan dat een keer gebeuren dus ik heb eind van de middag contact opgenomen met de klantenservice. ik heb gezegd dat ik hem niet gehad heb en wat er kon zijn en dat als ik hem de volgende dag nog niet zou hebben dat ik mijn geld dan trug wil. hun reactie was dat ik als ik het spel binnen krijg dat ik het trug moet sturen en ik dan mijn geld trug zou krijgen. mijn reactie was daarop : wat nou als de post.nl hem kwijt is dan krijg ik hem nooit en kan ik dus fluiten naar mijn geld ? de reactie die ik daarop toen kreeg leek veelbelovend want ik kreeg trug dat als ik hem morgen (vandaag dus) nog niet zou hebben om 18:00 uur er een passende oplossing zou komen. dus zo gezegd zo gedaan en ik vandaag op mijn 2de (voor gta) genomen vrije dag zit ik rustig te wachten op mijn gta 5 die weer niet aankwam. dus ik net weer een mail sturen hij is er weer niet wat hebben jullie nou voor oplossing ? waarop ik weer hetzelfde antwoord krijg als gisteren namelijk dat ik hem moet trug sturen en dan bla bla bla. als ik niets heb kan ik gvd ook niets trugsturen. dus in mijn daarop volgende mail heb ik ze gewezen op wat ze zelf mij belooft hebben zwart op wit en dat is een passende oplossing. de enige passende oplossing in mijn ogen is mijn geld trug. de reactie die ik daarop kreeg is dat post.nl 8 dagen heeft om te bezorgen en dat ze daarom mijn geld nu niet trug kunnen sturen omdat ze na 8 dagen pas onderzoek kunnen aanvragen. ze zeggen ook dat ik hem dan maar ergends anders moet kopen en anders nog 6 dagen moet wachten tot de limit van de post.nl is overschreden. voor mij is het een minder probleem om weer 50 euro uit te geven maar ze gaan er dus maar vanuit dat iedereen dat zomaar even kan doen blijkbaar. ik wil geen 6 dagen wachten meer en ga nu naar de media markt om hem nog voor de prijs van 47 te kunnen kopen. iets wat ook niet meer kan als ik die 6 dagen op hun moet wachten. als de game daadwerkelijk niet meer bij mij aankomt zal het wel een hoop gezeik worden op mijn geld trug te krijgen maar ik zal ze niet met rust laten voor ik het heb.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...