AlCheMist Geplaatst: 19 september 2013 Delen Geplaatst: 19 september 2013 fuck you Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 19 september 2013 Delen Geplaatst: 19 september 2013 #yolo!1! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 19 september 2013 Delen Geplaatst: 19 september 2013 Ergens hebben we wel gelijkenissen bnwr, kijk naar ons level bijvoorbeeld .. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DarknessFood Geplaatst: 19 september 2013 Delen Geplaatst: 19 september 2013 Over de klootzak gesproken... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dark-visje Geplaatst: 19 september 2013 Delen Geplaatst: 19 september 2013 Oh fucking eindelijk, Naast JJ mijn minst favoriete redacteuren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 19 september 2013 Delen Geplaatst: 19 september 2013 NEE STOP IK BEN NIET ZOALS JIJ!!~!!1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JahArmy Geplaatst: 19 september 2013 Delen Geplaatst: 19 september 2013 Wat is er mis met JJ dan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dark-visje Geplaatst: 19 september 2013 Delen Geplaatst: 19 september 2013 Macho die alleen maar PES of FIFA speelt. blegh. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Streepje X Geplaatst: 20 september 2013 Delen Geplaatst: 20 september 2013 Ward en Maarten zijn coole gasten, brachten gewoon iets extra's PU zal ze zeker gaan missen.. Heren, succes at the new job! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BoemerHD Geplaatst: 20 september 2013 Delen Geplaatst: 20 september 2013 Ik dus eigenlijk niet.. Zijn zeker goeie gasten, maar vond eigenlijk alleen Ward iets toevoegen, maar dat kwam alleen door Awkward. Ik vond ze beide nog best wel casual (vooral Maarten). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ErieNator Geplaatst: 20 september 2013 Delen Geplaatst: 20 september 2013 Ward was een aardige gozer maar ik denk dat íe geld kreeg van Craptivision. Maarten vond ik echt te casual, en hij moest echt kappen met over voetbal praten op een site over games, tenzij het over FIFA gaat ofc. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
littedemon Geplaatst: 20 september 2013 Delen Geplaatst: 20 september 2013 Echt jammer. Maarten was op jongere leeftijd mijn favo;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nvidiaGTX660Ti Geplaatst: 21 september 2013 Delen Geplaatst: 21 september 2013 Deze twee heren brachten wel een stukje joligheid naar de PU, wat ik zeker kan waarderen. Voor de mensen die altijd klagen dat Maarten alleen maar FIFA deed en niet anders; hij is de laatste jaren hoofdredacteur geweest en dan bevind je je gewoon veel meer op de achtergrond. Ik vind het absoluut een gemis, we gaan het zien hoe dit gaat uitpakken.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jak II Geplaatst: 21 september 2013 Delen Geplaatst: 21 september 2013 Maarten was echt een rare, Het enigste wat hij deed is over fifa praten. STFU. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 21 september 2013 Delen Geplaatst: 21 september 2013 Vreemd. Er moet haast wel iets zijn voorgevallen of zo... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiebeamalur Geplaatst: 21 september 2013 Delen Geplaatst: 21 september 2013 Ward is zeker een harcore gamer, hij stopt echt heel veel tijd in MOBA's. Maarten is idd heel casual, speelt alleen maar CoD en FIFA... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
yanosch Geplaatst: 4 oktober 2013 Delen Geplaatst: 4 oktober 2013 wtf, ward is ontslagen als een bedrijf waar je voor werkt failliet gaat wordt je standaard ontslagen en maak je automatisch kennis met het UWV :s bron:https://twitter.com/wardgeene/status/385329142310252545 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 4 oktober 2013 Delen Geplaatst: 4 oktober 2013 Ward is niet ontslagen, hij heeft er zelft voor gekozen niet bij Reshift te gaan werken. Hij werkt nu voor een andere uitgever. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 4 oktober 2013 Delen Geplaatst: 4 oktober 2013 Waarom zijn de Awk-Ward filmpjes van de site verwijderd? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gniuz88 Geplaatst: 4 oktober 2013 Delen Geplaatst: 4 oktober 2013 @EarlyGamer: ze staan in ieder geval nog gewoon op Youtube hoor... http://www.youtube.com/user/PowerUnlimitedTV/search?query=awk-ward Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DarknessFood Geplaatst: 7 oktober 2013 Delen Geplaatst: 7 oktober 2013 Want dat moet kunnen in deze maatschappij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xtrmx Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 Nu die trieste graftak Graddus nog weg en ik hoef mijn abo niet op te zeggen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daenerion Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 Xd ^ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aloysez Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 ik vind wel dat ze wat er van moeten zeggen want zo behandel je fans niet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jessesanberg Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 Wel jammer van de awk-wards :( Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.