Nicka187 Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 Jammer van de awk-wards. Verder vond ik beide weinig toegevoegde waarde hebben. Maar dat zijn er wel meer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Velvet Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 Ik vond de Awk-wards kut en kinderachtig. Gedraag je als een volwassen vent. Gek doen is leuk, maar Ward draaide te vaak door waardoor hij op een pedofiel begon te lijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nicka187 Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 Gelukkig gedraag jij je altijd als een volwassen vent. En moet je je altijd volwassen gedragen? Hoop lol zal jij hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nicka187 Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 Wouter en Jan zijn ook een van de weinige die ik ook echt als gamejournalist zie. Jurjen uiteraard ook. De rest zijn allemaal hobby gamers die er af en toe over schrijven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
professor-oak Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 neeeeeeeee ward!!!!!!!!!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Velvet Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 > Gelukkig gedraag jij je altijd als een volwassen vent. En moet je je altijd volwassen gedragen? Hoop lol zal jij hebben. Ward was een clown, constant. Maarten was een clown, constant. Dat vond ik irritant, dus ja, dan heb ik het recht om te zeggen dat ze zich moeten gedragen als volwassen mannen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Velvet Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 Tweede zin hoort ook bij de citaat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JustKloesoe Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 Ward en Tjeerd samen waren de sfeermakers tijdens de afgelopen E3 coverage (en dan heb ik het niet over Awk-Ward). Ik ga de combinatie missen. De epische maaltijd http://www.youtube.com/watch?v=Nj18bBlYGJ0 Tjeerd: Een spaghetti die moeder natuur nooit voor mogelijk heeft gehouden, die je moeder nooit voor mogelijk heeft gehouden Ward: Je moeder Tjeerd: Want kaas is de benzine waar onze moter op draait Ward: Motor Tjeerd: De uit moet fijn gesneden worden, zonder te kijken! ZONDER TE KIJKEN! Enz.... Episch!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Velvet Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 Je bedoelt kinderachtig. Hoe oud ben jij als ik vragen mag? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JustKloesoe Geplaatst: 9 oktober 2013 Delen Geplaatst: 9 oktober 2013 18, maar iedereen zo zijn eigen smaak. Maar waarom jij het kinderachtig vind snap ik niet helemaal. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yayooo Geplaatst: 9 oktober 2013 Delen Geplaatst: 9 oktober 2013 Had toch niks met die twee, Jan is er nog goed genoeg voor mij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Velvet Geplaatst: 9 oktober 2013 Delen Geplaatst: 9 oktober 2013 Het trekt me gewoon niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
404notfound Geplaatst: 25 januari 2016 Delen Geplaatst: 25 januari 2016 Neeeeeeeeeeeeeeee!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 25 januari 2016 Delen Geplaatst: 25 januari 2016 Ban! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dark-visje Geplaatst: 25 januari 2016 Delen Geplaatst: 25 januari 2016 Ik daag Lucas uit om een topic van 4 jaar geleden te bumpen. >:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
404notfound Geplaatst: 25 januari 2016 Delen Geplaatst: 25 januari 2016 >Ik daag Lucas uit om een topic van 4 jaar geleden te bumpen. >:) Gemenerik :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.