jefftheman Geplaatst: 30 juni 2015 Delen Geplaatst: 30 juni 2015 Iedereen, ik hou alleen van mezelf. En doe geen moeite, ik lees jullie reacties hierop toch niet! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
itizxrandy Geplaatst: 1 juli 2015 Delen Geplaatst: 1 juli 2015 Iedereen die geen vrienden heeft en gehaat word door de rest van de bevolking, en daarom hier maar irritant komt doen. (kijk onder mij) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 1 juli 2015 Delen Geplaatst: 1 juli 2015 Ik wil ramon wel eens zien ,met zijn dikke vadsige lijf ,anobole uit het raam proberen te gooien Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DGM Geplaatst: 1 juli 2015 Delen Geplaatst: 1 juli 2015 Ik heb een grote piemel en ben er trots op :D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yayooo Geplaatst: 2 juli 2015 Delen Geplaatst: 2 juli 2015 >Je moet ergens trots op zijn toch. Ricky beschrijft de pc community in 1 zin lol Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dagoth Ur Geplaatst: 3 juli 2015 Delen Geplaatst: 3 juli 2015 enematie? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GameGuy Geplaatst: 5 juli 2015 Delen Geplaatst: 5 juli 2015 Kamelenpoot Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 28 september 2015 Delen Geplaatst: 28 september 2015 Aangezien het tweeluik ook weer bespamd wordt, mag dat hier ook wel. LekkerViben mag best wel eens genoemd worden. Quote Ik keur deze handtekening goed. Â Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MiniBois Geplaatst: 29 september 2015 Delen Geplaatst: 29 september 2015 LordVarys omdat hij een slechte troll is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MiniBois Geplaatst: 29 september 2015 Delen Geplaatst: 29 september 2015 >Maanwell, Noatak, Zobaba, MiniBois, Arendjan, Jas, Roan, Respawnguy, Gameguy, Doornroosje, Dunnedraak, Mrstef85 Kotter en Raul en de rest Zeg dan gewoon iedereen op PU. Inclusief jijzelf, want het is wel duidelijk dat je zelfs jezelf haat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Komkommerkiller Geplaatst: 29 september 2015 Delen Geplaatst: 29 september 2015 bump Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 29 september 2015 Delen Geplaatst: 29 september 2015 Electrode, Diglett, Nidoran, Mankey Venusaur, Rattata, Fearow, Pidgey/ Seaking, Jolteon, Dragonite, Gastly Ponyta, Vaporeon, Poliwrath, Butterfree! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MiniBois Geplaatst: 29 september 2015 Delen Geplaatst: 29 september 2015 GOTTA CATCH THEM ALL! Yeah.. GOTTA CATCH THEM ALL! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maanwel Geplaatst: 29 september 2015 Delen Geplaatst: 29 september 2015 Als eerste genoemd, ik ben trots! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 29 september 2015 Delen Geplaatst: 29 september 2015 Mag ik jou in je pikachu pakken? Quote                                                                                 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
itizxrandy Geplaatst: 29 september 2015 Delen Geplaatst: 29 september 2015 Geen zubat? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simon Zegt Geplaatst: 30 september 2015 Delen Geplaatst: 30 september 2015 Jokko. Als je het woord 'hoofd' met een t spelt (lees: hooft), dan kan ik niet anders dan je verafschuwen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 30 september 2015 Delen Geplaatst: 30 september 2015 Sowieso niet DunneDraak Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 30 september 2015 Delen Geplaatst: 30 september 2015 >Uiteraard, laten we hopen deze klanken nooit te horen. Ik moest lachen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sjimmie89 Geplaatst: 4 oktober 2015 Delen Geplaatst: 4 oktober 2015 DaHamsta en Strongest. Ik weet dat het eigenlijk gewoon één en dezelfde persoon is maar die twee kunnen niet tegen kritiek op hun console en krijgen zelfs al rode koppies als iemand iets positief zegt over een andere console. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
levy999 Geplaatst: 5 oktober 2015 Delen Geplaatst: 5 oktober 2015 LekkerViben natuurlijk. Hij reageert op ELK, maar dan ook ELK topic. Als het nou eens nuttige reacties waren, maar nee hoor. Reacties zoals "cool" en andere onzinnige feitjes zijn zeer irritant. BAN HEM Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raúl Geplaatst: 5 oktober 2015 Delen Geplaatst: 5 oktober 2015 Soms zelfs op artikelen van maanden oud. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 5 oktober 2015 Delen Geplaatst: 5 oktober 2015 Smaug Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 5 oktober 2015 Delen Geplaatst: 5 oktober 2015 Ik ben meer van de aapg. Quote Ik keur deze handtekening goed. Â Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 5 oktober 2015 Delen Geplaatst: 5 oktober 2015 Volgens mij is het ''smarthyperion'', Rebenga Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.