Maanwel Geplaatst: 5 oktober 2015 Delen Geplaatst: 5 oktober 2015 Ja. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maanwel Geplaatst: 5 oktober 2015 Delen Geplaatst: 5 oktober 2015 >Volgens mij is het ''smarthyperion'', Rebenga Oh shit, die was ik inmiddels vergeten... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tintalya Geplaatst: 5 oktober 2015 Delen Geplaatst: 5 oktober 2015 Ga zitten dan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 5 oktober 2015 Delen Geplaatst: 5 oktober 2015 Ah ja nu je het zegt. Grappig dat zijn comments vol wrok hem altijd verraden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simon Zegt Geplaatst: 5 oktober 2015 Delen Geplaatst: 5 oktober 2015 Het probleem met LekkerViben is volgens mij dat hij teveel in herhaling valt. Je leest alleen maar dezelfde grapjes over een willekeurig current-gen console en haar frames per seconden. Saai, maar gelukkig makkelijk te negeren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reachit Geplaatst: 5 oktober 2015 Delen Geplaatst: 5 oktober 2015 That would be me,zelfkennis is namelijk het begin van alle wijsheid,zei een slim iemand ooit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 6 oktober 2015 Delen Geplaatst: 6 oktober 2015 Dat heb ik wel eens gezegd ja Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 6 oktober 2015 Delen Geplaatst: 6 oktober 2015 Dit blijft toch een schitterend topic. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 6 oktober 2015 Delen Geplaatst: 6 oktober 2015 Toen was ik nog creatief. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Velvet Geplaatst: 6 oktober 2015 Delen Geplaatst: 6 oktober 2015 Zobaba. Naar mannetje. Hij doet mij denken aan zo'n smerige Afrikaanse roetmop, dat is hij waarschijnlijk ook. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 6 oktober 2015 Delen Geplaatst: 6 oktober 2015 Dunnedraak. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
maurice9 Geplaatst: 6 oktober 2015 Delen Geplaatst: 6 oktober 2015 Herman Goring, er valt geen normaal gesprek uit die dikkert te krijgen zonder het over een Joodse gemeenschap te hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raúl Geplaatst: 7 oktober 2015 Delen Geplaatst: 7 oktober 2015 :o) je leeft! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YaboyJitse Geplaatst: 24 juni 2016 Delen Geplaatst: 24 juni 2016 Hey AJ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 25 juni 2016 Delen Geplaatst: 25 juni 2016 Niet Lexi. Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maikush Geplaatst: 25 juni 2016 Delen Geplaatst: 25 juni 2016 Wel Enzevil. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 25 juni 2016 Delen Geplaatst: 25 juni 2016 Huh? Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 19 juli 2016 Delen Geplaatst: 19 juli 2016 Jou............... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kappie11 Geplaatst: 3 april 2017 Delen Geplaatst: 3 april 2017 Kotter is een bijdehante lul Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 3 april 2017 Delen Geplaatst: 3 april 2017 Raul Hij moet mij weer beledigen op de maandag Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GameGuy Geplaatst: 4 april 2017 Delen Geplaatst: 4 april 2017 DarthSteen is een bijdehante lul Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 4 april 2017 Delen Geplaatst: 4 april 2017 Doggyhair, de man met de micropenis. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geel Geplaatst: 4 april 2017 Delen Geplaatst: 4 april 2017 bnwr, hij stinkt een beetje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tintalya Geplaatst: 4 april 2017 Delen Geplaatst: 4 april 2017 Je bent gewoon een hater. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tintalya Geplaatst: 4 april 2017 Delen Geplaatst: 4 april 2017 bnwr, hij deed afgelopen weekend weer een vergeefse poging om mij met AIDS te contracteren, in opdracht voor de Westen. Maar het zal hem nooit lukken, mr. Raul is daarvoor te kieskeurig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.