Squall-2 Geplaatst: 30 november 2013 Delen Geplaatst: 30 november 2013 het=hem Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bkmeijer-2 Geplaatst: 30 november 2013 Delen Geplaatst: 30 november 2013 mezelf Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DarknessFood Geplaatst: 30 november 2013 Delen Geplaatst: 30 november 2013 Macros is gewoon een beetje emotioneel beschadigd. Ik ben niet de beroerdste, en heb contact opgenomen met Macros zijn thuisfront. Ze hebben me verteld dat hij onder behandeling is voor de littekens op zijn ziel. Het is nog niet bekend wanneer deze genezen zullen zijn, dus laten we hem steunen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BoemerHD Geplaatst: 30 november 2013 Delen Geplaatst: 30 november 2013 Het enige wat een beetje klopt is die opmerking van de puistjes, maar hé, ik doe ook maar me best. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Coldhandz Geplaatst: 30 november 2013 Delen Geplaatst: 30 november 2013 Overigens haat ik ook elke wannabe pro hacker met een anon masker als ava Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 30 november 2013 Delen Geplaatst: 30 november 2013 Laat mij er buiten! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 30 november 2013 Delen Geplaatst: 30 november 2013 BoemerHD Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 30 november 2013 Delen Geplaatst: 30 november 2013 @Marcos Ga jij maar weer bolletjes slikken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 Deezide is idd ook best een irritant persoon Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 >Ga jij maar weer bolletjes slikken. Damn wat ben jij origineel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 > Macros is gewoon een beetje emotioneel beschadigd. Ik ben niet de beroerdste, en heb contact opgenomen met Macros zijn thuisfront. Ze hebben me verteld dat hij onder behandeling is voor de littekens op zijn ziel. Het is nog niet bekend wanneer deze genezen zullen zijn, dus laten we hem steunen. Je leeft echt met me mee, dat waardeer ik enorm. Misschien vind ik je binnekort dan toch een "held". Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 Nice one Boemer hahaha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 Ok that escalated quickly xD "Hypocriete fanboy hondendrol" ga ik onthouden trouwens! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 Squall en Russian; vanwege hun Heilige Kruistocht tegen Nintendo en het feit dat ze ook echt iedere gelegenheid de kans grijpen om dit met ons te delen. Darknessfood: 90% van zijn comments (die ik lees) moeten op een schijnbaar sarcastische manier grappig zijn. Pancake: omdat het gewoon ook écht een pannenkoek is xD Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
j2e4r0o7en Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 mag iedereen hier hoe dom,achterlijk,mega-fanboy of grammar nazi sommigen hier ook zijn laat ik ze in hun waarde Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 >Waarschijnlijk een stel puistekoppen met een bierbuik die 24/7 in hun gameroom zitten opgesloten en daardoor nog nooit een vrouw hebben aangeraakt. Damn wat ben jij origineel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BoemerHD Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 Nu voel ik me toch wel vereerd dat ik speciaal door EarlyGamer genoemd word. ;') Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 Graag gedaan! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geel Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 Hihihi. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DarknessFood Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 Focus jij jezelf maar op herstel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DarknessFood Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 Ugh, pannenkoek... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 Ik verafschuw hem niet, ik vind hem soms zelfs wel grappig, maar die KibaKip vind ik een heel vaag ventje. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dikkedraak Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 Die mongool met zijn warme gehaktballetjes in saus en zn ipadfoto Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dikkedraak Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 Gr. Mij Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 Gr. Terug Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.