DunneDraak Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 > @Thejokesonyou Ik denk eerder omdat low hem gaat trollen en dunne het misschien iets te serieus neemt. Lol heb die gast Nog nooit serieus genomen. Het is gwn een klapmongool die aandacht zoekt met trollen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 Ik heb jou verder niets gevraagd, dus hou je muil en trek 'm pas open wanneer ik je er om vraag, anders ontvang je niet die helden-status. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 >Damn wat ben jij origineel. Jij heb blijkbaar een papagaai in je reet ipv bolletjes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LowProfile Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 Heb je dat dunne klapdraakje weer met z'n lul-verhalen....lol Ik kan me toch echt herinneren dat je 'm helemaal uitbakte door m'n comments, en woedend je pc'tje afsloot om uit te gaan huilen bij je mama :P misschien dat je daarom nog steeds zo kwaad op me bent? HAHA.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LowProfile Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 verafschuw me! XP Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DarknessFood Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 Niet zo stoer doen. Dat matched niet bij je pussyness. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 Mooi topic dit. Ik haat DarknessFood, ik ben te autistisch om sarcasme te begrijpen. Quote   Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geel Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 Hihihi Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 >Heb je dat dunne klapdraakje weer met z'n lul-verhalen....lol Ik kan me toch echt herinneren dat je 'm helemaal uitbakte door m'n comments, en woedend je pc'tje afsloot om uit te gaan huilen bij je mama : Ironisch, ik met lul verhalen, zin er onder... vul zelf maar in ;););) Vooral leuk dat degene het zegt die mij fysiek heeft bedreigt. Wie trollt wie maatje? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 Het is grappig omdat jullie allebei onserieus zijn, maar van de ander denken dat die er serieus op ingaat. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 Mwah LowProfile zit met een harde achter zijn computer volgensmij, met zijn geweldige humor, denkende dat hij mij trollt. Ik scheld hem gewoon graag uit, omdat hij gewoon een enorme mongool is, zon nickeljas draag typje weetjewel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 DarknessFood omdat hij nooit bij mijn thuisfront informeert naar mijn mentale welzijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 Yes, ik ben genomineerd! Dank u, dank u allen, het was zwaar werk. Dit is het mooiste moment van mijn leven op PU. Omdat mijn werk zo gewaardeerd wordt, zal ik het ook blijven doorzetten, voor mijn fans. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dikkedraak Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 Hee hou je bek is over low profiles nickelson jas ik vond m welcool Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geel Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 Dit topic is zo heerlijk, al die haat, hahaha. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DarknessFood Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 Dat is omdat je dakloos bent. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DarknessFood Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 :-D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dobber Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 Ik haat mensen die dit geniale topic serieus nemen! :) Dankjewel Arendjan! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 Lach maar, "held". Quote   Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SW_POWN Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 Wie neemt het niet serieus? Het is het meest serieuze topic ooit op pu.nl. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 Ik dan ook Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 Denk je dat ik dat geld 'voor de nachtopvang' soms stiekem ergens anders aan uitgeef? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 Doe ik wel trouwens, aan games die een PU Goldaward hebben gekregen, terwijl ik niet eens een console heb. PU is awesome, Ed is eindbaas ^_^ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Velvet Geplaatst: 1 december 2013 Delen Geplaatst: 1 december 2013 http://i3.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/283/403/a46.jpg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Velvet Geplaatst: 2 december 2013 Delen Geplaatst: 2 december 2013 http://i1.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/466/626/c18.gif Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.