Ga naar inhoud

Algemeen League Of Legends


larsie2

Aanbevolen berichten

Zonet ff in m'n eentje binnen de eerste 20 minuten van mijn lane (top) naar de nexus gepushed. en gedestroyed. terwijl het enemy team het niet aandurfde mij te stoppen, aangezien ik een farm van 152 had. dus uiteindelijk alle top turrets gemolt en vanaf daar in m'n eentje de nexus + turrets neergehaald. en mijn team? die konden lekker chillingz op mid blijven en defenden. eigenlijk heb ik echt een hekel aan dat soort games... zo fucking saai.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 954
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

:D Garen is wel een champion gemaakt voor nieuwkomers! Je moet hem toplane spelen voor het geval je dat nog niet wist. En tips, tja... Farm is belangrijk! Dat is hoeveel minions je killed in je lane, en hoeveel creeps je in de jungle killed. Er zijn vast nog wel mensen die je meer uitgebreide tips kunnen geven!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan auto attacken uitzetten dit hielp mij erg veel toen ik begon met league. En er is niet echt een champion die echt voor beginners is gemaakt. in het begin moet ze leren spelen en weten welke lane je voorkeur uitgaat (bot,mid,top). Nog een laatste tip: leer je favoriete rol en je wilt niet meer anders :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou gewoon wat Livestreams gaan kijken. of wat youtube video's. daar leer je het meeste uit. aangezien het veel te uitgebreid is om alles in een comment te typen ;) maar het is vooral oefenen, oefenen & oefenen. het beste is ook om met wat mensen te spelen (en voice chatten) die het spel al ff spelen. dan krijg je vanzelf wel tips, en naar mate je meer speelt word je steeds beter! ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn ook champs gratis te krijgen, dit zal je even moeten opzoeken op de League of Legends site. Ik weet dat je nu via Facebook Garen + skin kan krijgen en dat je Alistar via Youtube kon krijgen volgens mij. ;) De Garen champ + skin kan iedereen nu krijgen i.p.v de Riot Tristana. Gewoon even zoeken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Feral Flare bruut vermoord deze patch. Natuurlijk was het hele item hartstikke OP, maar letterlijk over mensen heen lopen met om en nabij 40 stacks is gewoon genieten van het leven. Wel fijn dat je als jungle weer meer opschiet met ganken in plaats van de jungle campen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

SKT T1 K eindelijk weer eens zoals gewoonlijk bovenaan bij allstars na een tot nu toe teleurstellend seizoen. Bengi speelde lang niet zo goed. Fnatic.. het team waar ik voor duim. Waarom zo greedy voor kills en niet gewoon objectives pakken?! Tegen SKT ging het goed en ze besluiten steeds om solo te gaan en kills te pakken en het naar een late game te maken met een zed, vayne en jax tegen je. Vervolgens een throw a la NA. GG.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Onzinnig ook, Riot had nu de kans om jungle eindelijk te balanceren.. Elke type jungler had voor en nadelen. Alleen nog wat buffs voor supportive junglers als amumu en maokai en prima. Feral flare had alleen een paar kleine nerfs nodig en niet dit..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sowieso zijn alle 450 IP champions redelijk beginner vriendelijk. Of je er een klik mee hebt helpt veel. Ook als je wat Dota hebt gespeeld, is het iets makkelijker in de game te komen. Let op het killen van de minions, en de rest komt met ervaring. Een stream kan inderdaad helpen, of een vriend die het al speelde, zodat je meteen het gezellig kunt maken en er wat van kunt leren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...