Ga naar inhoud

Algemeen League Of Legends


larsie2

Aanbevolen berichten

Maar Rumble is juist een goede laner en bully. Een goede Rumble krijg je niet gouw uit zijn lane met low health. En als je beide Sustain hebt (Zeg maar, Zed met een BotRK en Rumble met een WOTA) dan wint Rumble sowieso. Daar ben ik heilig van overtuigd. En bovendien: op het moment dat je ult, ga je all in. En dat moet je wel, want anders kan je lekker blijven shielden en harassen met Rumble.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 954
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ziet er allemaal wel leuk uit, maar zegt totaal niks over het spel zelf. Eerst gaat iedereen tegen elkaar strijden, zoals Ryze tegen Nocturne, en dan opeens Katarina tegen Garen. Dan is Katarina op eens weg, waar Tryndamere in haar plaats komt. Garen steekt Trynda neer, met allemaal bloed. Maar vanwege zijn ultimate blijft hij aanvallen, maar dan komt Annie en die mept hem weg. Yeah, right. Vervolgens vreet Baron Tibbers op, en gaan ze met z'n 3e tegen de Baron vechten.. Wat een vreselijke cinematic.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net promotie gemaakt naar silver 3. Als ik draven speel ben ik ook vrij unstoppable natuurlijk. Hij is dan ook OP als de neten, met die q damage en zijn passive. Maar het voelt zo lekker heuheu! Na 16 games een gemiddelde van 10 kills per potje.
Link naar reactie
Delen op andere sites

je kan ook niet dalen, behalve als je inactief bent. Zoek op lolking.com eens Super Fantastic op. Dat is mijn smurf, en in normals moet ik daar best wel opvallend vaak tegen diamonds spelen. Terwijl ik op mijn main blij moet zijn om een silver randje in de loading screen te zien lol.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...