Ga naar inhoud

Algemeen League Of Legends


larsie2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 954
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Sowieso Nunu mid, enemies van alle farm uitsluiten op level 2. Q voor sustain en E voor de poke. Gewoon blijven last hitten zodat je niet te hard pusht en altijd je bosjes warded houden. Uiteindelijk loop je 2 levels op ze in, en omdat je ze steeds poked met je E, hebben ze meestal nog maar 20-30% HP over en zullen ze niet recallen omdat ze niet nog verder achter willen lopen. Ult, ignite, E en done. Door nunu zijn passive kost het nog niks ook. :D Recente game met nunu mid: http://gyazo.com/efb9c0d2e1b53f4065a65152d49165bc K/D met nunu mid: http://gyazo.com/1873574c3fa93846d9c8f62044ac4fc6
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is geen argument, het is een mening. Ik vond het altijd geweldig om een niet bekende champion te pakken, door iedereen gekut te worden om vervolgens keihard te bazen. En dat kan niet meer met mijn klassieke mains. Dus ga ik weer op zoek naar andere champions, om daar mee weer proberen beter te worden. Zie Karma en Viktor. Maar nogmaals, dat is een mening, geen stelling.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat bedoel ik ook. Sorry als ik het verkeerd zei. Maar ik heb gewoon zovaak mensen horen zeiken over dat ze mainstream kut vinden. En als je dan vraagt waarom, is omdat heel veel mensen het spelen, luisteren, kijken, dragen etc. Ik kijk daar niet eens naar, als ik toevallig iets leuk vind wat anderen ook leuk vinden, wat da fuck boeit dat dan? Ik zou gewoon graag eens weten waarom sommige mensen mainstream zo kut vinden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed, even een vraag. Ik heb inmiddels weer bijna genoeg IP voor een nieuwe 6300 (IP) champion. Vorige keer toen ik dit bereikte ben ik voor de support Thresh gegaan. Ik wil nu eigenlijk een beetje een goede Assassin die veel damage doet.. Iemand tips of ideeën? Wel graag uit de 6300 prijscategorie plz.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een goede assassin? Zed natuurlijk. Hij heeft wel een redelijke skillcap, dus verwacht je eerste paar potjes te falen. Wil je echter een assassin die niet zo heel moeilijk is, Dan zou ik gaan voor Khazix, als al je ad runes hebt, of Fizz, als je ap runes hebt. Talon vind persoonlijik 3x niets
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, tegen Blitz bijvorbeeld: zijn grab pakt gewoon simpelweg de eerste enemy die in de baan van zen grab komt, inclusief minions, dus als je zorgt dat er altijd een minion tussen jouw en Blitz is kan hij je in principe niet grabben. Thresh heeft op zich een redelijk lange cast time voor zijn grab, dus als je hem zijn hook achter hem een paar keer ziet slingeren moet je zo snel mogelijk weg gaan. Uiteraard moet je hierin oefenen en zal je alleen echt snel genoeg zin als je er op let.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...