Ga naar inhoud

Wat heb je meest hekel aan Multiplayer?


BRONY_RAINBOW_DASH

Aanbevolen berichten

Alles wat hieronder staat is voor mij een setje van de redenen waarom ik liever een goede singleplayer game speel BTW vind ik dat mensen hun Mic niet mogen aanzetten tenzij ze het voor tactiek gebruiken. Ik heb zelf een Mic en zet hem alleen aan als ik met wat vrienden een tactische game speel als KZ3 of Wolfpack mode in AC3.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 134
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 4 weken later...
hmm, laatst kom ik bij een meisje in de game op BO2. haar clantag was [GIRL] en haar bio was over hoe ze een gamer chick was en ze geen aandacht wou en het haar niks kon schelen over hoe anderen denken. Als je [GIRL] in je clantag zet en een hele speech over hoe je een meisje bent dan vraag je toch echt om de aandacht. Grinds my gears.
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 keer zat ik smaen met mijn broer borderlands 2 online te spelen. komt er een amerikaans kind van 10 bij. (ik ben 13. ik weet dat dat niet veel ouder is maar ik kan me tenminste iets volwassener gedragen) die wou de laatste missie doen en ik zei ok. zitten we midden in hero's pass, zegt hij ineens. who's that other guy? zeg ik dat het mijn broer is. dan hij weer, he's fucking bad, ban him. ik zeg gewoon dat ik dat niet ga doen, gaat hij helemaal ragen van, give me the weapons i duped for u back. heb ik hem maar geband. had geen zin in dat gezeik
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik noem nu een paar (misschien herkenbare) call of duty irritaties (vooral mw2) 1. Dat de tegenstander aankomt rennen met painkiller 2. Random nubetubes precies op mij 3. Predators mikken sowieso op mij als ik op een hoge killstreak zit (alsof ze het kunnen zien) 4. Sniper zijn tegen anderen erg noob, maar precies wanneer ze op mij mikken, raken ze mij in 1 keer. 5. Verdien een killstreak zoals een chopper bemachtigd, kan een noob die 0-20 staat met cold blooded zn stinger pakken en mn chopper weghalen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...