Ga naar inhoud

Wat heb je meest hekel aan Multiplayer?


BRONY_RAINBOW_DASH

Aanbevolen berichten

Ik erger me er eigenlijk alleen aan als ik een team-based online game speel dat mensen uit het eigen team de boel gaan lopen zieken door eigen wapens, voertuigen en gebied te vernielen waardoor je je eigen team dus (opzettelijk) benadeeld. Oh ja en ragequiters zijn grappig evenals mensen die mij uitschelden, kan me hele dag goed maken. Tja lag... speel nu al zo'n twintig jaar games en voor de tienduizendste keer zeiken dat ik weer door lag ben gestorven word nu wel erg oud dus ik geef mezelf maar de schuld want ik heb immers de controller vast en zonder mijn input doet mijn karakter helemaal niks... Iemand met de dood bedreigen om een spelletje gaat mij ook te ver. Oh en de absolute nummer één: mensen die elkaar "n00b" (of een synoniem hiervoor) noemen. Iedereen is ooit begonnen als beginner. En in alle eerlijkheid heeft het in al die jaren zijn echte betekenis verloren. Oh en als je geld wilt besparen op een nieuwe controller die je waarschijnlijk uit frustratie kapot hebt geslagen. Er zit een mute functie in de meeste games...
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 134
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Tergende hitscan. Ik wil dat ik iets raak als ik vol op het lichaam schiet en ik wil geen headshot maken als het schot er duidelijk een meter naast was. Een FPS zou skill moeten bevorderen, niet stom geluk. Maar schijnbaar willen mensen geluk, aangezien Call of Duty de meeste belabberde hitscan ooit heeft, waar 1 vs 1 shootouts met mitrailleurs alleen maar neerkomen op het spray and pray principe. Athans, in Black Ops en MW2.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Internet gangsters (vooral Amerikanen bij max payne 3 de scheldpartijen die ik daar heb gehad bah bah). Mensen die niet team based spelen. (Alleen weg rijden team achter laten. Niemand helpen, maar zelf huilen als je van achter geschoten word van waar is me team) Je kent dat wel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...