Ga naar inhoud

Wat heb je meest hekel aan Multiplayer?


BRONY_RAINBOW_DASH

Aanbevolen berichten

  • Reacties 134
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Bij een sport game zoals Fifa kan ik me heel goed voorstellen dat dat gewoon hartstikke lame is van de tegenstander als ie dat doet. Bij Awesomenauts (een MOBA (Multiplayer Online Battle Arena) game) moet ik helaas mededelen dat ik het heel soms ook gedaan heb hoor. Maar dat was dan omdat ik voor de zoveelste keer met twee suïcidale nietsnutten in het team het in mijn eentje moest opnemen tegen drie mensen die het speelden zoals het hoort. Wat ik soms knap kon volhouden vind ik van mezelf.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff daar kan ik wel een boek van volschrijven. 1) irritante 8 jarige fransoosjes die in hun mic lopen te gillen 2) eigenlijk alle 8 jarige klootjes die in hun mic lopen te gillen 3) camperts... 4) Mensen die gelijk gaan gillen van hack en nub en whatever als je ze afmaakt. 5) lagg 6) trash talking. Damn iedereen lijkt tegenwoordig wel geobserdeerd door een ander mans moeder. Als in damn dude. i fucked yo mom yesterday... soms zie ik echt de meest lame shit voor bijkomen. Heb sowieso altijd bij elke game de voicechat muted. Gewoon omdat oeverloze gegil kwijt te zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
Dan zit ik met vrienden bij battlefield 3 in een squad, en dan komt er iemand bij die gaat hijgen of andere onzin gaat lullen. Daar kan ik dus echt niet tegen, zeker bij Amerikanen en Fransen.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Egotrippers. The old Republic is zo ongeveer de enige game die ik speel op multiplayer, erg irritant als iemand constant "need" kiest voor loot wat het ook is, iemand anders dan de tank het nodig vind om te tanken, healers die niet healen, etc. En dan heb je nog malloten die zich niet aan het aanvalsplan houden in PvP en dat je daardoor eigenlijk al verliest voordat het begint.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
Okay, hier is mijn ingekorte lijstje. - Mensen die gaan quickscopen en denken dat ze goed zijn. - Fransen - Duitsers - Kinderen onder de leeftijd van 14 jaar. - Mensen met een ruisende/piepende headset. - Campers - Fransen - Kinderen die gaan zeggen dat ze een Youtube kanaal hebben en partner zijn met Machinima. - Mezelf als ik kut speel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...