Ga naar inhoud

Het bikkel topic! Revival of Sins


DarknessFood

Aanbevolen berichten

1 uur terug, VerDikkieDik zei:

ja want zesjarigen doen drugs :')

jullie kunnen ook echt géén vergelijkingen maken :')

ik reageer omdat ik het soms best zielig vond hierzo, maar oke ik zal jullie weer met rust laten.

Heb ik “zesjarigen” gezegd? Jij kan ook echt niet lezen.

Zesjarigen doen geen drugs, hersenloze kindjes doen dat.

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verdikkieme wat is het toch fijn te posten in een topic waar het voor bedoeld is binnen de opgemaakte regels waar men het nodig vindt je er op te wijzen dat veelvuldig er van gebruik maken niet goed is en de moeite komen nemen je daar speciaal op te wijzen want in vrede laten leven is maar eng en te zien is  hoe weinig van de gamers hier zich tot in de late uurtjes van de nacht ophouden maar daar zelf helemaal geen last van hebben want je bent het of je bent het niet bikkel te zijn.

Aaahhhh heerlijk

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-3-2022 om 09:06, LeroyDogg zei:

Zesjarigen doen geen drugs, hersenloze kindjes doen dat.

Dank hé broeder. Drink jij alcohol?

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaaa, ik doe stoer omdat ik iets doe waar ik verder vooral zelf plezier aan beleef en dit bespreek in een topic dat daar voor is en dus inhoudelijks iets toevoeg en niet omdat anderen dat nu zo cool vinden... terwijl dit topic volgespamd wordt met woorden à la BICKLE RICK XD ... want jullie zijn toch de stoere bikkels? :')

 

sorry hoor, maar snap je waarom ik jullie zesjarigen noem? Omdat jullie qua inhoud niks toevoegen aan dit topic hier. Een beetje zoals brugklassers die maar wat in het rond roepen om interessant te wezen. 100 pagina's aan topic en dan wordt het zo misbruikt door minstens 1 persoon hiero. Dan is het vrij storend. Ik had jullie gemute, maar omdat jullie zo erg vissen naar een wat diepere introspectie van jullie gedrag wil ik jullie dat best geven ;-

Wat trouwens best beschamend is. Acha kan ik nog snappen want hij is nog net uit moeders vagina gekropen maar Leroy, jij bent al een volwassen vent man. Lichamelijk gezien dan, emotioneel weet ik niet. 

kikker4.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

en dan kan je antwoorden met 'maar anderen zeggen ook maar wat'

Ja maar anderen voegen naast hun debiele opmerkingen ook nog inhoudelijks wat toe.

En daarnaast is het argument 'maar de ander doet dit' een noga kinderachtig argument. Kijk ff naar wat je zelf toevoegt. Ik wil je echt geen handleiding geven van hoe je je op een forum dient te gedragen, maar blijkbaar kunnen jullie niet even normaal menselijk gedrag vertonen dat ik me haast genoodzaakt voel om dit wel te doen. Een dergelijk persoon als The Rock wordt ook al snel oud omdat hij dus niet authentiek is als persoon, maar hij houdt zich I guess wel aan zijn persona. Jullie persona is blijkbaar constant hinderlijk zijn en ruzie uitlokken. Prima weetje, ik wil de bait best nemen. Iemand als Hardcore noemt dan misschien dingen die soms niet zo doordacht klinken imo, maar hij weet soms wel een discussie te openen door zijn mening te verkondigen zonder opzettelijk mensen te kwetsen. Die authenticiteit waardeer ik.

Maar jullie zijn natuurlijk ook gewoon in staat om je zo te gedragen, althans daar ga ik vanuit. Dus mochten jullie dat willen doen dan is dat een welkome verandering. Thanks.

kikker4.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

En je hoeft echt niet elke avond dat je aangeschoten bent en online zit hier iets te posten dat in dezelfde trant is als de afgelopen paar weken. Zeg dan iets nieuws joh, stel even een vraag waarover mensen zich kunnen buigen. Doe iets nuttigs en laat het ons weten of nodig mensen uit tot een gesprek. Zomaar constant iets roepen wordt gewoon heel oud en storend. Dat snap je toch ook wel? Zie je iemand anders dat constant doen hiero? Alleen jullie twee hoor. De rest doet het als fakking ironie. 

kikker4.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja joh, neem het dan ook serieus joh. 

Granted, jij van de twee doet nog de meeste moeite om iets toe te voegen aan dit forum (op dit topic na). Die moeite wil ik ook waarderen weetje. Ik wil heus niet alleen gefrustreerd op mensen reageren, maar ik laat het wel merken als ik ergens last van heb. We hoeven heus niet kattig naar elkaar te zijn (of als een hond te reageren, gezien jouw ava lool). Dus weetje, zie je zelf als rolmodel voor Acha. Hij kijkt immers naar je op. Wees idd lekker jezelf, maar op een positief constructieve manier. Dan bouwen we op elkaar.

Ik wil je ook niet gelijk afschrijven ook al heb ik die neiging snel. Daar kan ik nog in groeien.

aangepast door VerDikkieDik

kikker4.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ik heb dus een prangende vraag momenteel: Wie van Leroy en VerDikkieDik zou de top zijn en wie de bottom? En waar past Achariya in dit geheel? Ik ben momenteel bezig met een erotische roman en mis deze informatie nog.

  • Like 1

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Arendjan zei:

Maar ik heb dus een prangende vraag momenteel: Wie van Leroy en VerDikkieDik zou de top zijn en wie de bottom? En waar past Achariya in dit geheel? Ik ben momenteel bezig met een erotische roman en mis deze informatie nog.

Ik zou gewoon kijken naar waar jij je zou willen bevinden en het daarop baseren??‍♂️

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, VerDikkieDik zei:

Ja joh, neem het dan ook serieus joh. 

Granted, jij van de twee doet nog de meeste moeite om iets toe te voegen aan dit forum (op dit topic na). Die moeite wil ik ook waarderen weetje. Ik wil heus niet alleen gefrustreerd op mensen reageren, maar ik laat het wel merken als ik ergens last van heb. We hoeven heus niet kattig naar elkaar te zijn (of als een hond te reageren, gezien jouw ava lool). Dus weetje, zie je zelf als rolmodel voor Acha. Hij kijkt immers naar je op. Wees idd lekker jezelf, maar op een positief constructieve manier. Dan bouwen we op elkaar.

Ik wil je ook niet gelijk afschrijven ook al heb ik die neiging snel. Daar kan ik nog in groeien.

Ok, ok ik zal serieus zijn. Als je er echt last van hebt (gehad) dan sorry, meer dan iemand even op de kast jagen wil ik niet per se doen. Tuurlijk heb ik niks tegen je persoonlijk en ik zal normaal doen tegen je, troll-mode uit laten we maar zeggen.

Nogmaals sorry!

  • Thanks 1

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...