Hardcore_gamer Geplaatst: 26 april 2022 Delen Geplaatst: 26 april 2022 Over 10 minuten ben ik een bikkel. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 27 april 2022 Delen Geplaatst: 27 april 2022 Pff peasant 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 27 april 2022 Delen Geplaatst: 27 april 2022 Wannabe bikkels die 10 min te vroeg posten om daarna meteen in slaap te vallen zijn wannabe bikkels… Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 27 april 2022 Delen Geplaatst: 27 april 2022 7 uren geleden, LeroyDogg zei: Wannabe bikkels die 10 min te vroeg posten om daarna meteen in slaap te vallen zijn wannabe bikkels… En jij bent een hond die beweert een bikkel te zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 27 april 2022 Delen Geplaatst: 27 april 2022 15 minuten geleden, Hardcore_gamer zei: En jij bent een hond die beweert een bikkel te zijn. Waar beweer ik dat? En beter een Dogg dan een Pussy🤣 Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 27 april 2022 Delen Geplaatst: 27 april 2022 55 minuten geleden, LeroyDogg zei: Waar beweer ik dat? En beter een Dogg dan een Pussy🤣 In dit topic zitten genoeg beweringen van jouw dat je denkt een bikkel te zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 27 april 2022 Delen Geplaatst: 27 april 2022 Jongens, we zitten met zijn allen op een internetforum over computerspelletjes. Iemand die cool is komt hier niet. Laten we wat nederiger zijn over onze eigen hipheid, en niet doen alsof we eenoog zijn in het land der blinden. 1 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 27 april 2022 Delen Geplaatst: 27 april 2022 1 uur geleden, Hardcore_gamer zei: In dit topic zitten genoeg beweringen van jouw dat je denkt een bikkel te zijn. Laat maar zien dan, wannabe Bikkel🤣 Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 27 april 2022 Delen Geplaatst: 27 april 2022 21 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Jongens, we zitten met zijn allen op een internetforum over computerspelletjes. Iemand die cool is komt hier niet. Laten we wat nederiger zijn over onze eigen hipheid, en niet doen alsof we eenoog zijn in het land der blinden. Ik ben idd gewoon een doorsnee kneus, maagd ook. 1 Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 27 april 2022 Delen Geplaatst: 27 april 2022 3 minuten geleden, LeroyDogg zei: Ik ben idd gewoon een doorsnee kneus, maagd ook. Vertel eens iets nieuws Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 27 april 2022 Delen Geplaatst: 27 april 2022 35 minuten geleden, Hardcore_gamer zei: Vertel eens iets nieuws Iets nieuws? Uhm… Hardcore Snitch huilt zichzelf in slaap elke middag. Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 27 april 2022 Delen Geplaatst: 27 april 2022 Oranje bikkel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 28 april 2022 Delen Geplaatst: 28 april 2022 Dont start sleeping baby, bikkel bikkel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 30 april 2022 Delen Geplaatst: 30 april 2022 Are there nog bejaarde bikkels on ze forum oder nicht? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 1 mei 2022 Delen Geplaatst: 1 mei 2022 Blijkbaar niet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 2 mei 2022 Delen Geplaatst: 2 mei 2022 . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 3 mei 2022 Delen Geplaatst: 3 mei 2022 Hou me tegen dan! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 4 mei 2022 Delen Geplaatst: 4 mei 2022 Ok we spelen een spel: Als je de zin boven deze zin hebt gelezen ben je af. GO! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 4 mei 2022 Delen Geplaatst: 4 mei 2022 Wel grappig dat dit het The Rock Topic is 🙂 1 Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 5 mei 2022 Delen Geplaatst: 5 mei 2022 The Rock is een bikkelharde vrijheidsstrijder! 1 Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 5 mei 2022 Delen Geplaatst: 5 mei 2022 Make bikkel, not war Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 7 mei 2022 Delen Geplaatst: 7 mei 2022 Nog bejaarden hier die hun vrijdagavond hebben doorgebracht met bridgen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 7 mei 2022 Delen Geplaatst: 7 mei 2022 12 uren geleden, Achariya zei: Nog bejaarden hier die hun vrijdagavond hebben doorgebracht met bridgen? Ik ben naar de bingo geweest. Mijn buurvrouw heeft een grote fruitmand gewonnen, ik miste nog 1 nummer maar dat rotwijf moest weer winnen! Ze wint elke bingo wel iets, ik denk dat zij en de nummerdraaier het met elkaar afspreken😡 Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 8 mei 2022 Delen Geplaatst: 8 mei 2022 11 uren geleden, LeroyDogg zei: Ik ben naar de bingo geweest. Mijn buurvrouw heeft een grote fruitmand gewonnen, ik miste nog 1 nummer maar dat rotwijf moest weer winnen! Ze wint elke bingo wel iets, ik denk dat zij en de nummerdraaier het met elkaar afspreken😡 Wat een kuthoer, kheb hier nog wel een banaan voor je hoor. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 9 mei 2022 Delen Geplaatst: 9 mei 2022 Burb Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.