Ga naar inhoud

Het bikkel topic! Revival of Sins


DarknessFood

Aanbevolen berichten

6 uren geleden, Achariya zei:

Zeker weten, nu bezig met een 22 jarige Tilburgse. Ze maken lekkere dingen daar in Brabant zeg!

Ik begin je daadwerkelijk te geloven. Lekker bezig jongeman.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-5-2022 om 05:42, LeroyDogg zei:

Ik ben naar de bingo geweest. Mijn buurvrouw heeft een grote fruitmand gewonnen, ik miste nog 1 nummer maar dat rotwijf moest weer winnen! Ze wint elke bingo wel iets, ik denk dat zij en de nummerdraaier het met elkaar afspreken?

The Rock denkt dat hij haar nummer heeft.

  • Haha 1

IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-5-2022 om 19:05, Achariya zei:

Zeker weten, nu bezig met een 22 jarige Tilburgse. Ze maken lekkere dingen daar in Brabant zeg!

Alleen een slappe lul zeikt in een kruik zegt men, iig The Rock als echte kruikenzeiker zegt dat ?

  • Haha 1

IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, TheRock zei:

The Rock geeft een bikkel van een jetlag, na 2 weken Freedom geroken te hebben in de US van A, The Great One ligt al 3,5u wakker ??‍♂️?

De opnames van je laatste film afgerond? Wat is de titel? Rocksteady, een film over een stukje maanzaad dat tussen je tanden vastzit? The rock die zaad wel een tandje laat voelen. Of stonecold, waarin de temperatuur van verschillende rotslagen gemeten wordt? Dwayne digs it. Of misschien toch chain of pebbles, een erotische film op waarheid gebaseerd over hoe Johnson zijn liefdesleven nieuw licht gaf bij de ontdekking van ben wa ballen. The great one gets a hard on.

  • Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...