Ga naar inhoud

CDAB 33 [XXXIII] Werk is heilig, raak het niet aan.


mohamed

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

> Ik denk dat jij een verkeerd beeld hebt van een ijstijd, als er 100 jaar terug een ijstijd was in noord europa dan was er niks meer over hier. Ja ik bedoel geen 100 jaar terug maar het eind van de middeleeuwen, excuses. Maar dit is wat ze bedoelen met een ijstijd. http://historiek.net/wp-content/uploads-phistor1/2009/12/avercamp-ijsgezicht2.jpg Des tijds vroor het van november tot februari, misschien nog wel langer.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De mens is niet de oorzaak van het veranderende klimaat. Dat is gewoon omdat het het tijdperk is. Er is bewezen dat er vroeger dikwijls koudere of warmere periodes waren. Dat de ozonlaag beschadigd wordt door fabrieken etc. ja, daar geloof ik wel in. Over een paar jaar krijgen we een ander probleem, namelijk 'space debris', de ruimte zit momenteel vol met 'dode' satellieten en dergelijke.
Link naar reactie
Delen op andere sites

> De nucleaire bommen zijn niet schadelijk geweest voor de mensheid, aangezien ze op geïsoleerde locaties tot ontploffing waren gebracht. Ik had het meer over na 1998, maar dat heb ik niet goed geformuleerd in mij gedetailleerde rapport, mijn oprechte excuses. Overigens, over straling gesproken, dat heeft wel degelijk effect hoor, zij willen gewoon dat je gelooft dat het niet schadelijk is en alles op veilige afstand is. Maar 3000 kernbommen in die 40 jaar doet echt wel iets met moedernatuur. Dat is hetzelfde als dat je in een gekaapt vliegtuig zit en de kapers je vertellen dat er niets aan de hand is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoor sinds kort als ik laat in de avond door mijn wijk fiets belletjes. Gisteren fietste er iemand heel dicht achter me en hoorde ik ze ook, daarnet hoorde ik ze ook vlakbij ik ben bang jongens pls halp

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het maar geen napalm was want dasr doen wij in de Randstad niet aan. Alleen echte chemische wapens anders tel je niet mee.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grotere objecten die niet volledig opbranden kun je gemakkelijk met een raket uit de lucht halen. NORAD, bijvoorbeeld, houdt het Noord Amerikaanse luchtruim in de gaten voor onbekende en vijandelijke objecten en zal deze uitschakelen mocht het een gevaar vormen. http://en.wikipedia.org/wiki/North_American_Aerospace_Defense_Command

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...