Ga naar inhoud

CDAB 33 [XXXIII] Werk is heilig, raak het niet aan.


mohamed

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dit gedicht is geschreven door dunne en mij, Toen wij dit typten dit typten waren wij nog best blij, Tot dat het lot toesloeg, Toen gingen we maar samen naar de kroeg, Waar Sven ons de kast op joeg, Maar wie is Sven, Hij lijkt op de man van barbie, Ken, 200 jaar geleden alweer, Zwom Sven zonder slip in het meer, Nu is Sven helaas overleden, Dit komt door al onze gelukte gebeden, Iedereen vierde feest tijdens het overlijden, Zelfs Andy van der Meyde, Dit is kennelijk een voetballer, hij is heel goed, Net als sven met zijn SS-hoed, Want als Sven een jood ziet doet hij net alsof zijn Neus bloed, Maar sven zegt altijd wie het laatst bloed, bloed het best, Want aan Joden heeft sven de pest, Nu gaat sven terug naar nest met zijn dc-vest, Want in zijn nest is het heel erg koud, 'S ochtends als Sven wakker wordt eet hij een kom met Havermout. Over mout gesproken dat zit ook in bier, Over bier gesproken wij zitten in de kroeg, DOEG DOEG. Koop dit gedicht nu, 6,95 flappies. Bij de blokker GET IT NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW. met handtekening.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Mens is de grootste oorzak van de klimaat verandering dikkedraak. Dus zeggen dat de mens daar weinig grip op heeft is het domste statement wat ik ooit heb gehoord Zijn wetenschappers die schreeuwen dat de mens heel veel invloed heeft op het klimaat en er zijn ook wetenschappers die precies het tegenovergestelde schreeuwen. Ik geloof zelf meer in die laatste groep. Om mij dan gelijk uit te roepen voor de maker van het domste statement vind ik een beetje irrationeel

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...