Ga naar inhoud

CDAB 33 [XXXIII] Werk is heilig, raak het niet aan.


mohamed

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb tenminste een sociaal leven wat niet bestaat uit "slapen eten gamen tv kijken" zoals jij zegt dst je dag eruit ziet. Goos je zit al de hele dag hier te posten zo te zien, ik hoef niet eens iets te bedenken om je in "diskrediet" te brengen, iedereen ziet wel in dat je een stumper bent.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens, ik wil niet meer in zo'n discussie betrokken worden omdat jij het blijkbaar geil vindt om mijn naam hier te plaatsen, dus kan je daar heel misschien mee stoppen?? Dat zou ik echt cute van je vinden.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is letterlijk geen enkele goede uitkomst in dit conflict. Als de rebellen overwinnen, dan kun je een moslimstaat verwachten dat Syrië terug de middeleeuwen in gooit. Als Assad wint, dan blijft er een ''dictatuur'', ontevrede mensen die weer een nieuwe burgeroorlog kunnen beginnen en een EU / VN dat het er niet mee eens zal zijn. Ingrijpen door de VS / NAVO kan ook niet, want dan wordt Rusland boos en dat moeten we al helemaal niet willen. Leuk, leuk allemaal.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

> maar een man die medeverantwoordelijk is voor het gebruik van chemische wapens op onschuldige burgers kun je geen held noemen. Dat is gewoonweg inhumaan. Eigenlijk is het best wel hypocriet van ons als Westen Assad te gaan bekritiseren op het gebruik van chemische wapens, aangezien wij dat een kleine 100 jaar geleden tijdens WOI en in Vietnam ook deden.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...