Ga naar inhoud

Pokémon X en Y


Kim Jong Un

Aanbevolen berichten

Woeh, vrinden, niet alleen heb ik 10 minuten geleden besloten geen PS4 meer te halen dit jaar, maar ook binnenkort de Pokemon 3DS XL te halen (de rode denk ik) met Pokemon Y. Kunnen de veteranen hier wat meer vertellen over hoe de online shit werkt, aangezien ik met mijn DS Lite nooit online ben geweest? En welke games raden jullie allemaal aan naast Pokemon? Ik wacht wel een paar daagjes, want vandaag Pokemon Black 2 binnengekregen dus eerst die even no-lifen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hou je van een diepe tactical RPG dan is dit spel voor jou! Ook SMT Devil survivor komt uit op de 3DS heb er nog niet specifiek na gezocht maar Fire emblem en pokemon houden me keihard af van me vita... Die krijgt pas liefde als YS Memories of celceta import binnen komt ( En mijn dragons crown kopie moet ook wachten) Ja allemaal RPG's
Link naar reactie
Delen op andere sites

**Belangrijk** : Numerous Pokémon X & Y players are reporting a game breaking glitch that renders save files completely unusable. According to multiple users, the glitch occurs when the player saves their progress in Lumiose City. As the videos below (via Game Informer) demonstrate, when trying to load a file that has been corrupted in Lumiose City, the player finds themselves stuck in the environment with a completely unresponsive 3DS. Once corrupted, the file appears unrecoverable and must be deleted. Reports have come from users of both Japanese and European versions of the game. With no acknowledgment from Nintendo at this time, the only way to elude the glitch is to avoid saving your progress at this location.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

X-Y-Z zal logisch zijn. Want laatste 3 letters, de legendary Pokémon hebben een X of Y in hun uiterlijk zoals we weten en beginnen ook met die letter. Er is een Pokémon genaamd Zygarde. Die vormt dus een Z. Maar weet ik niet of die te verkrijgen is in X of Y. Bovendien staat X Y Z ook voor 3 dimensionaal, oftewel 3D. 3DS Pokémon spel, die letters... Je snapt het wel. Hopelijk komt er inderdaad Pokémon Z, in plaats van X2 of Y2. Ik had ook Pokémon Grey verwacht naast Black en White ipv. Black en White 2.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb even jullie hulp nodig! Ik zit momenteel op werkweek in Texel en heb daarom het spel nog niet kunnen halen. Ik vraag me of welke versie ik moet halen. Mijn voorkeur gaat voorlopig uit naar Y, maar ik heb de knoop nog niet doorgehakt. Mijn vrienden hebben het spel niet, dus ik kan geen advies aan ze vragen. Geef even een goed beargumenteerde reden voor beide vesies.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...