Ga naar inhoud

HET NIEUWS DER WERELD


wo538

Aanbevolen berichten

> Ik lees het nu pas maar serieus Blackvelvet, was is verdomme nou jouw probleem? Bijna elke keer dat ik een post van je lees loop je Noatak af te snauwen en hem of iemand anders een flikker te noemen. Nou, ik word ten eerste betaald om Gayotak af te snauwen, dus daar kan ik niks aan doen. Wat betreft de andere mensen, ik kan me niet zo snel herinneren wanneer dat was maar daar zal dan vast wel een gegronde reden voor zijn. Ten tweede, Reamund is mijn Biggie van m'n Tupac. Ik geniet er van om hem af te bitchen en dan weer een reactie te lezen als hoe inferieur mijn intelligentie is. Daar kan ik om lachen, is als jus de orange bij een goed ontbijt, je mist het niet echt maar als het er is dan maakt het je dag toch een stukje beter. Wow, dat was een ziek voorbeeld, award mag je mailen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 3 weken later...
> Ik vind het heel erg normaal dat je een Nederlands leven, iemand waar je al is het maar door afkomst enige band mee hebt, hoger aanslaat dan een Afrikaans leven Weetje waarom dit komt? Dat je alleen hoort als er 1 Nederlander is gestorven in een vliegtuig ongeluk met 300 man. Omdat het nieuwsrelevantie is. Dat wat in Afrika gebeurd is niet meer interessant. Stel je voor. Je kijkt het journaal. En elke keer als je het journaal kijkt, zegt de presentator. Nieuws van 13:00: Vandaag in Afrika zijn er 3420 mensen overleden aan het geval van hongersnood. Nieuws van 16:00: Vandaag in Afrika zijn er 15311 mensen overleden aan het geval van hongersnood. Nieuws van 18:00: Vandaag in Afrika zijn er 18271 mensen overleden aan het geval van hongersnood. Nieuws van 20:00: Vandaag in Afrika zijn er 21926 mensen overleden aan het geval van hongersnood. Nieuws van 22:00: Vandaag in Afrika zijn er 30212 mensen overleden aan het geval van hongersnood. Dat slaat toch nergens op? Het heeft met zendtijd en financiën te maken. Ze gaan niet elke uitzending hetzelfde vertellen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Nederland kreeg de organisatie Europese spelen van 2019 toegewezen. Verassend is dat niet, want NL was de enige land dat zich had aangesteld als kandidaat. Oftewel alle andere Europese landen zagen van ver af wat voor een kansloos evenement dit is. http://www.nu.nl/sport-overig/4050113/europese-spelen-2019-toegewezen-nederland.html Verwacht flinke belasting verhogingen, en er zal later wel een parlementaire enquête gehouden worden betreft waarom alles veel duurder uitpakte dan begroot was.
Link naar reactie
Delen op andere sites

0 125 mljn hoorde ik dat het ging kosten dus zelfs als het budget met 100% overschreden gaat worden ben je als nog minder dat 2 tientjes pp kwijt. Wat natuurlijk uit zal worden gesmeerd over zo'n tien jaar. Of is dat in jouw wereld flinke belasting verhoging? Kan natuurlijk.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
>Hoewel je het als grap bedoelde is het wel degelijk zo Nee was geen grap. Multi-culti is meer criminaliteit. Kun je er nog zoveel geld aan positieve discriminatie projecten uitgeven maar sommige etnische groeperingen zullen zich altijd in een slachtofferrol plaatsen waarmee ze crimineel gedrag rationaliseren.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het meer exclusief is aan de overgangsperiode tussen een samenleving met vrijwel één etniciteit naar een 'multiculturele' samenleving met diverse etniciteiten, waarin de nieuwe groepen de hoofdcultuur hebben opgenomen of waarin ze met wederzijds respect samenleven. Maar goed, elke nieuwe immigrantenstroom die niet aan de hoofdcultuur of de gewoonte van wederzijds respect is gewend brengt dan natuurlijk nog steeds criminaliteit mee.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

En anderzijds zullen zulke individuen door de hoofdcultuur verstoten worden, omdat zij zich niet aanpassen. Tja, het is een beetje een vraag of je nog een stevige natiestaat met sterke identiteit en minderheden wilt, of een staat met een samenleving met meerdere identiteiten.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...