Ga naar inhoud

Assassin's Creed Unity


Daenerion

Aanbevolen berichten

  • Reacties 217
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

AC4 is een van mijn favoriete games, dus kom maar op met dit deel. Ben benieuwd wanneer Cosmos komt, ik hoop stiekem ook dit jaar want dan heb ik twee AC's te spelen. Tenzij beide delen daar onder leiden. Oh, en het lijkt me dat in de pre-alpha trailer Marie Antoinette onthoofd wordt, en je een klein stukje ziet van het Versailles.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ik denk dat het hem niet is. In de gameplay beelden (de pre-alpha) en de trailer beelden was het een slanke heer die op de daken stond, en Connor was toch wel breed, in AC3 dan. Dude! Als de camera vlakbij de assassin is zie je dat die hardstikke breed is. Ook zie je dat de persoon een huidskleur heeft wat precies op die van Connor lijkt. ENN een cijfer heeft altijd aan gegevendat we een nieuwe Assassin spelen ( 1= Altair, 2= Ezio, 3= Connor etc) maar dit deel heeft netzoals Revalations en brotherhood een subtitel. Wat dus zeer zeker aan kan geven dat we met een assassin spelen wat we al gezien hebben in de eerdere games. Maar ik heb geen idee qua jaartallen lol. Geen idee welke tijd de amerikaanse en franse revolutie hebben plaats gevonden, als dit de franse revolutie is?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was eigenlijk wel gelukkig met de meer innovatieve richting die franchise leek op te gaan met deel 4. Terugkeren naar enkel en alleen antieke steden lijkt mij weer een stap achteruit, ook al zijn de graphics nog zo mooi. Bovendien: is het nou een spin-off, zoals Brotherhood en Revelations, of een volwaardig nieuw deel, maar besluiten ze van nu af aan om de nummering weg te laten? We zien het wel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die gast is breed, maar niet zo breed als Connor. Bovendien heb ik Connor nooit als een echte heer zien staan, terwijl je duidelijk in deze reveal trailer van Unity een man van adel ziet.. Connor is trouwens een indiaan, zoals je zelf ook weet, maar waarom zie ik dat niet terug aan zijn kleding? Ik zie nergens zijn pijl en boog, terwijl die bij elke reveal trailer van AC3 te zien was. Ook geen sierlijke indianen bandjes zoals hier; http://sciencelakes.com/data_images/out/20/8832352-assassins-creed-3-connor.jpg Connor zou trouwens nooit dat pak van hem uit trekken, aangezien het zoveel waarde voor hem zou hebben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, en wat je te zeggen had over die cijfers kan ik niet veel over zeggen. AC4 was het eerste deel waar Black Flag achter staat, al staat er natuurlijk wel een nummer. Misschien willen ze daar van afwijken omdat er dit jaar twee games uitkomen van AC? Of Ubi vond al die cijfers achter AC niet passen. Ik weet het niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf een beetje Assassins creed moe, ze doen niet echt wat met de serie. En dat is jammer want er zit zeker potentie in, maar als ze niet de combat, de parkour en het real-time verhaal overhaulen dan zie ik mijzelf het volgende deel niet spelen, of in ieder geval niet kopen. Persoonlijk mag er ook iets meer van het mystieke uit de eerste 3 delen terughalen, Ik vond de puzzels en de spirituele backstory aardig interesant. Alhoewel sommige mensen daarvan gek werden. Ook mag de Naval Combat eruit, Het werkte oke de eerste keer, de 2de keer deden ze er meer mee maar was het gewoon te veel. Oh ja en ik wil meer sidemissions en sub-plots, zoals met de Da-Vince storyline in Brotherhood.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf sinds Brotherhood geen AC meer gekocht, maar het begint nu toch een beetje te kriebelen. AC is voor mij naast het bekende verhaal vooral het gevoel van het bedwingen van een eeuwenoude stad. Florence en Rome waren daarom voor mij dé plaatsen om een spel in te bouwen. Toen ze echter steeds meer natuurgebieden gingen gebruiken was dat voor mij een teleurstelling. Maar nu gaan we dus Parijs in, in de tijd van de Franse Revolutie nog wel! Nu hebben ze mijn interesse weer weten te wekken. Ik zal aan de hand van trailers bekijken of het ook qua personages interessant wordt en wie weet, misschien schaf ik hem weer eens aan!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...