Ga naar inhoud

Assassin's Creed Unity


Daenerion

Aanbevolen berichten

  • Reacties 217
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>Heb laatst mensen zien stellen dat we misschien Napoleon Bonaparte als moordcontract kunnen krijgen in het verhaal. Ik denk dat ze nog maar eens de geschiedenisboeken open moeten trekken. Nu er allemaal gekkigheid uit andere periodes in blijkt te zitten zou dit dus best wel kunnen. Lijkt me helemaal toppie, hoewel hij uiteindelijk dus niet dood zou kunnen gaan, dus een moordcontract gaat 'm niet worden. Een ander soort zijmissie zou wel gaaf zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er zin in, hetzelfde geld voor rogue. Beetje kloten dat we ze allebei op dezelfde dag gaan spelen. Heb zin in de single-player, zat eigenlijk niet te wachten op co-op missies, maar ik hoop dat je hiervoor niet alleen "vrienden" nodig bent, maar dat het ook 3 complete random gozers mogen zijn. Vrienden heb ik op steam, Uplay staat alleen aan wanneer ik die game ga spelen. Maar als je perse vrienden op Uplay nodig hebt om die co-op missies te spelen kan je me toevoegen @ L00n3y2k3
Link naar reactie
Delen op andere sites

20-24 fps op de consoles.. Hoe is die shit überhaupt speelbaar?! Niet dat de PC versie nou zo goed is, daar is ook totaal geen tijd in gestoken. Ubisoft moet zijn shit is een beetje bij elkaar gaan rapen. Het lijkt net alsof ze moeite doen om klanten weg te jagen! Is het verhaal wel een beetje rond het AC2 niveau? Dan ga ik hem misschien kopen wanneer de shit werkt. Morgen komt wel een patch uit, misschien dat die meerdere problemen verhelpt.

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...