Ga naar inhoud

Assassin's Creed Unity


Daenerion

Aanbevolen berichten

  • Reacties 217
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik zal je eerlijk vertellen dat ik assassins creed nog nooit gespeeld hebt, mijn vriendin speelt die games wel. Naar het zien van beelden van Unity denk ik dat ook ik maar eens moet instappen in die serie. Het is ook weer een nieuw personage heb ik begrepen. Ik ga hem waarschijnlijk wel in huis halen, die wil ik graag op de ps4 spelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Ben nog bezig met Black Flag en daarin krijg je op een gegeven moment een email conversatie over mogelijke toekomstige spellen van "Abstergo Industries". Hierin wordt o.a. de Italiaanse Renaissance (Ezio), Ottoman Empire (Ezio), War for Independence (Connor) en de Crusades (Altaïr) genoemd. Wat echter interessanter is, is dat er ook nog andere locaties genoemd worden. En daarvan is er eentje de Franse Revolutie. Het is niet geheel onlogisch dat de volgende spellen dus plaats vinden in de gegeven locaties. Daarin heb je de Napoleontic Wars; Taiwan (19e eeuw) en de Ashikaga Shogunate in Japan (14e eeuw). Met andere woorden, misschien een volgend deel in Japan? Wel moet ik hierbij toegeven dat er nergens iets staat over de setting van Rogue. Bovendien is dit puur de locaties van de genen van Sample 17/Desmond Miles. Waarschijnlijk oud nieuws, maar goed.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Assassin's Creed Unity wordt echt geweldig. Deze game gaat heel erg op Assassin's Creed Brotherhood lijken. Wat echt super geweldig is, aangezien deze games nog echt over assassin's gingen. Het concept van Assassin's Creed 4 Black Flag was wel leuk, maar het paste totaal niet is de Assassin's Creed franchise. AC4 ging te veel over piraten, wat erg jammer was. Ik heb al een pre-order gedaan van de Assassin's Creed Unity: Notre Dame edition, ik ben erg enthousiast over deze game en hoop dat ubisoft de game ook echt zo tof heeft gemaakt zoals alle trailers aanduiden. Ik kijk echt uit naar deze game!!! Wat wel een vet idee zou zijn voor de Assassin's Creed franchise, is om van de eerste Assassin's Creed game een re-make te maken. Ik zou dat zelf super leuk vinden. Altaïr Ibn-La'Ahad was een super toffe character en voor de 'fans' van Assassin's Creed zou dit ook wel een leuke game kunnen worden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
Ik heb ook ge pre orderd, ik kan niet wachten. Ik ben een echte AC fan, ik heb alle delen behalve Black Flag. Dit omdat de naval gameplay in deel 3 me al niet wist te boeien. Black Flag komt er ooit nog wel een keer, als hij voor een goed prijsje te koop is. Nu eerst: Unity! Back to the roots van de serie. Ik heb er zin in!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...