Ga naar inhoud

Nomineer een nieuwe moderator!


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 263
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

I. Delsin zit te jammeren als een kind dat niet in de koektrommel mag zitten. II. Hij doet alsof ie een bekende Nederlander is. (Zelfs als dit zo is - wat ik betwijfel - verdiend hij dan een andere behandeling dan de rest?) III. De uitspraken *''Niemand kent mijn verleden hier en ik hoop dat niemand het hier meemaakt ondanks alles.''* en *''En Oow wat zijn we stoer hier online en het echte leven maken jullie geen schijn van kans.''* worden veelal gemaakt door pubers die denken dat ze speciaal en uniek zijn.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ⅰ . Verminderen van onzinnige provocatie (troll) accounts die de servers vervuild. Ⅱ . Geen dubbelaccounts. Ⅲ . Geen nutteloze- of dubbele topics. Ⅳ . Het niveau van discussies en topics gaat omhoog. Ⅴ . Meer respect voor elkander. Ⅵ . Geen overbodige massale plaatsing van een zee aan GIFs en/of JPGs. Ⅶ . Dagelijkse verheerlijking van onze lieve Heer: Ed Wiggemans Is het heel raar dat ik zojuist in lachen uitbarste?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Chronos, wat zit je nou altijd te zeuren hier? Of je waardeert ons gedrag, of niet toch? De enige comments die ik hier van jou lees is dat onze normen en waarden kut zijn, en dat we geen respect voor elkaar hebben. Nou dat is dus wel zo, alleen is dit internet en elk normaal functionerend mens heeft dat door en gaat niet bij elk scheldwoord zeuren.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...