Ga naar inhoud

Nomineer een nieuwe moderator!


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 263
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik stel mij hierbij kandidaat om watchdog te worden van alleen de community. Ik vind de verkiezing flauw als personen als Earlygamer mod worden. Die gozer komt nooit hier en kraamt alleen maar onzin uit. Dus hoop ik dat er 2 forum mensen worden gekozen en 2 FP. Ik zou met liefde de taak op mij willen nemen, maar er zijn nu eenmaal dingen die ik gedaan/gezegd heb(en) die niet door de bocht kunnen. Toch zal ik mij veel verantwoordlijker gedragen als ik mod zou zijn. Ik stem op Erienator, dat sowieso. En als het mogelijk is op OMGWTFBBQ.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké dan, nu ik een paar mooie posters heb gepost (hihi) is het tijd voor een korte motivatie. Volgens mijn profiel ben ik sinds begin 2010 al lid op Pu.nl, en hoewel ik niet gelijk vanaf het begin gepost heb, ben ik nu **dagelijks actief**. Dit jaar studeer ik niks en volgend jaar begin ik met een andere studie, ik heb dus de komende aantal jaar genoeg tijd over om een actieve mod te blijven. *Don’t worry, I won’t go Yetisport on you.* Dit zouden jullie ook in mijn modschap terug zien, spam, dubbeltopics en niet geschikte foto’s worden meteen weggehaald. **Trolls worden gebanned.** Als er één ding is dat ik vervelend vind, dan is het wel trolls. Hier kunnen we kort en duidelijk over zijn: Trollen is niet oké, deze verdienen dan ook een ban. **Ik ben een voorstander voor een tweede kans.** Een derde of vierde kans echter niet, na twee keer heb je wel laten zien dat je een bosmongool bent, dan mag je lekker ergens anders mensen gaan lastig vallen. **Incidenten als Gears gaan we niet meer tegenkomen.** **We zijn samen de Pumunnity.** Hoewel er straks één mod wordt uitgekozen, maken wij met zijn allen de community. Bij mij als mod kan je altijd met Pu gerelateerde problemen komen, daarnaast kan je ook je mening geven voor eventuele verbeteringen voor de site. **Ik ben een serieuze, leuke en vooral geschikte mod.** Ik blijf ook echt serieus actief als mod, ik zie dit niet als een weekje even lachen. Nee ik ben bereid een tijd lang mod te blijven. Als laatste wil jullie alvast bedanken voor jullie stemmen, het wordt erg gewaardeerd! Jullie zijn een geweldige community <3 http://i.imgur.com/Lun6lOd.jpg

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...