Ga naar inhoud

Nomineer een nieuwe moderator!


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 263
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

> Een goede mod had dit al lang gezien. Reden dat jij geen mod kan zijn. Je ego maakt je irritant en je mist vaak de helft van wat iets bedoelt + je bent 'hier' nooit. Je denkt dat je het aankan, maar dat kan je niet. Door jou zal PU sterven door schimmelgeïnfecteerde Earlygamer rommel, mits je mod wordt, maar dat word je niet :).
Link naar reactie
Delen op andere sites

*Ik stel mij hierbij kandidaat om watchdog te worden van alleen de community. Ik vind de verkiezing flauw als personen als Earlygamer mod worden. Die gozer komt nooit hier en kraamt alleen maar onzin uit. Dus hoop ik dat er 2 forum mensen worden gekozen en 2 FP. Ik zou met liefde de taak op mij willen nemen, maar er zijn nu eenmaal dingen die ik gedaan/gezegd heb(en) die niet door de bocht kunnen. Toch zal ik mij veel verantwoordlijker gedragen als ik mod zou zijn. Ik stem op Erienator, dat sowieso. En als het mogelijk is op OMGWTFBBQ* > Ik wil niet met klootzakken en elitaire mensen omgaan. Een goede mod had beter gelezen ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat Delsin een bekende Nederlander is geworden door dat tv-programma met die mensen met het syndroom van Down ofzo.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, geef toe dat je je hier als een mongool opstelt. Niemand gaat jouw kant kiezen omdat je gewoon raar doet.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...