Ga naar inhoud

Diablo 3: Reaper of Souls + PU abbonement


Buckchief

Aanbevolen berichten

  • Reacties 210
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
> Zou je voor een keer niet een nieuwe villain willen hebben? Je weet wel, verandering? Hmm ik kan maar geen genoeg krijgen van de Joker , in tegenstelling tot jou Darth Faggs. Grapje schat, als ze weer een interessante villain zetten mag dat, maar the joker word niet voor niets gezien als 1 van de beste villains ooit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed, ik ben dus erg benieuwd. Een grote rol voor scarecrow? Top. Two-face in de game? Awesome, maar geef de beste schizo wel wat meer facetime dan in arkham city. Daar had twoface wel wat meer in mogen schitteren. The penguin is tof, maar ik wil wel wat meer paraplu actie zien. Harley Quinn was al top, vooral niks aan toevoegen. The batmobile: Hij ziet er vet uit, en ik hoop dat dJe de gameplay daarvan niet te gimmicky wordt. Als in: dat je meer dan de helft van de game alleen van punt a naar punt b rijdt. Het hoort een toevoeging te zijn meer niet. En dan die arkham knight. Ik ben er erg benieuwd naar. Zou het Hush zijn zoals de geruchten vermoeden, of zou het toch een ander personage zijn. Het is een door rocksteady verzonnen personage zijn, dus de vraag is of rocksteady iets van de al bestaande batman lore gaat gebruiken, of dat ze een villain from scratch opbouwen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...