Ga naar inhoud

Diablo 3: Reaper of Souls + PU abbonement


Buckchief

Aanbevolen berichten

  • Reacties 210
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Oostenrijk valt gewoon onder de PAL-regio dus het spelen van die games op een PS4 uit Nederland kan gewoon. Wat betreft de taal zou ik voorstellen dat je gewoon even langs een winkel gaat die de game verkoopt (die zouden wel te vinden moeten zijn toch?), het staat wel aangegeven op de achterkant van het doosje.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sledge, ik snap dat het verzamelwaarde heeft, maar ik ga denk ik de fysieke gewoon verkopen, en mocht ik hem toch nog fysiek willen, koop ik hem over een paar jaar voor een tientje. Al verkoop je hem nu voor 40/45 euro is dat toch wel 30 euro meegenomen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook wel weer zo... Als bij die download versie ook alle pre-order content etc etc zit dan moet ik er eens over nadenken... Hoewwl zo'n steel case natuurlijk wel vet in de kast staat. Overigens nog steeds geen bericht gehad van game mania. Morgen maar eens bellen voor de zekerheid.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik weet toch echt zeker dat de auteur van dat bericht de 2 edities mixed, en wsl geen flauw benul had van dat er 2 edities waren. De collector's editie is wereldwijd gevanceled, en de LE, met Batman statue, komt 2 weken later.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had gisteren nog even gebeld, mijn nummer is nog steeds hetzelfde als toen ik ging pre-orderen (hebben ze toen nog gecheckt) en ik kreeg inderdaad hetzelfde antwoord. Vanmiddag betaald en de code gekregen, meteen kunnen doorverkopen. Dan wacht ik maar 2 weekjes. Die steelcase vind ik te vet om te verkopen en ik vind het dan ook weer zonde om nu vanavond de digitale code ook nog eens te gebruiken. Nu heb ik iemand blij kunnen maken er mee. Ik ga bij het filiaal in Sittard.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...