Ga naar inhoud

Het grote Platinum Trophy/Achievements topic.


JahArmy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 486
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Och man de multiplayer is al helemaal om te huilen. Ik heb het allemaal zonder hulp kunnen doen, maar als je een maatje hebt gaat het zoveel makkelijker. Bepaalde dingen komen niet zo veel voor om daar een trophy mee te verdienen, maar al met al is het nog wel te doen, beter dan Uncharted iig. Het enige wat echt kut is, is lvl 60 halen. Gelukkig bestaat daar een truc voor, maar dan kost het je nog 16 uur. Als je de story mode begint zorg er dan voor dat je alle trophies kent en er een guide voor bi jhoudt, anders mag je het spel overnieuw spelen. Op zich is het niet heel erg, want op easy mode speel je het spel in 5 uurtjes wel uit, maar het gaat om het principe. Het kutte is dat je ook maar 3 save files hebt en ik zal zeker om de zoveel % een aparte save maken. Het spel is geweldig, maar de trophies verneuken het weer. Genoeg geld verdienen duurde ook tergend lang. Je krijgt geen extra shit voor hard mode, ik heb het wel gedaan om het een beetje spannend te houden, maar de vijanden blijven makkelijk te verslaan. Als ik jou was zette ik hem op easy, rende het hele spel door in 5 uur en ga aan het eind alles halen voor 100%. Tussendoor kijk je even welke trophies je kan halen, zodat je dat niet overnieuw moet doen. Vergeet iig niet met iedereen van je team te praten (chatterbox trophy).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Start multiplayer, host een game in je eentje, kies duikbootlevel, zet tijd op 15 min, doe die koffer mode dat je pakketjes op een bepaalde plek moet inleveren en begin. Ga als een malle een rondje lopen door het level waarbij je alle 5/6 ofzo kisten opent voor geld en tegelijk zoveel mogelijk koffer inlevert. Als je tijd voorbij is en de volgende ronde met de bad guys begint doe je quit en begin je weer helemaal opnieuw met een nieuwe ronde. Zo ga je super snel lvls omhoog
Link naar reactie
Delen op andere sites

GTA V was prima te doen... Zelfs level 100 was in het begin nog makkelijk legit en zonder missies boosten te halen. Playlists maken en met een groepje vrienden een avondje spelen en je was zo 10 tot 15 ranks gestegen. :P Nu is online ranken echt geen pretje meer heb ik van de week gemerkt. Nu ook totaal geen animo voor de die game...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelkfs met vrienden ga je het niet meer redden. En die zijn bij mij ook allemaal iets anders gaan doen, Rockstar heeft zijn geld binnen en neukt al zijn fans. Ga deel 6 ook niet meer kopen, tenzij die in de budget bakken ligt. Hopelijk doet de rest van de wereld dat ook.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...