Ga naar inhoud

Het grote Platinum Trophy/Achievements topic.


JahArmy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 486
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wow, eindelijk het laatste achievement weten te unlocken bij Trials Evolution. "Wail of the Banshee", lastigste achievement ooit voor mij, maar wat een ontlading als je het haalt. Heerlijk! ^^ Als ik de stats bekijk kan ik zeggen dat ik ruwweg 100uur alleen in dat specifieke toernooi heb gestoken, sjezus! :P (ben nu dus wel verplicht om Trials Fusion te gaan kopen, lol)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nu platinum voor: - The Elder Scrolls V: Skyrim - Deus Ex: Human Revolution - Dishonored - Batman: Arkham City - Batman: Arkham Asylum - Mass Effect 2 - Far Cry 3 Bijna platinum: - Assassin's Creed II. Klote veren, ga ik pas doen als er helemaal niks meer te doen is. - Mass Effect 3. Die 5000 kills krijg ik sowieso nog, maar dat gaat nog een playthrough of twee duren. Multiplayer is best saai. - Kingdoms of Amalur: Reckoning. Verrassend leuk de eerste keer, veel minder de tweede keer. Moet hem alleen nog op Hard uitspelen, maar ik denk niet dat ik er verder mee ga. - Darksiders. Pak ik in de volgende speelbeurt. - Darksiders II. Idem hierboven, maar de trackbacking en collectibles lijken echt overdreven veel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is Dead Island kut om platinum te halen? Begint zoals anderen al zeiden nu al saai te worden en heb hem pas 2x gespeeld. Vind de missies leuker dan zombies killen en dat zegt al wat. Komen er nog betere zombies? Tot nu toe heb ik alleen doorsnee en een iets sterkere zombie gezien. Thank God voor auto's
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even snel met de auto het halve eiland rondgereden en vind overal op zich hetzelfde soort zombies. Gaat lvl uppen een beetje snel? Zit nu rond de 14 en heb het idee van niet. En ik zag dat je (Q#^$$%^) ook weer online trophies moet halen, hoe lang gaat dat weer duren? Ow laatste vraag. Iemand wildem et mij co-op doen, maar mijn verbinding staat op LAN, hoe krijg ik deze veranderd? Bij het optie scherm kan ik er met de cursor niet naar toe....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet Mafia II ook nog platinum halen, moet alleen nog maar de hoofdmissies op hard uit spelen maar ik raak de PS3 nauwelijks aan sinds ik de PS4 heb staan. Ben nu bezig met Black Flag platinum halen, vraag me af of ik dat nog red voordat Watch_Dogs uit is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een tijdje kom je ook in de stad, en in de jungle. Daar vind je echt nog wel een stuk een 5 andere soorten zombies. Het is ook leuk dat je steeds meer mods krijgt. Over dat coop was inderdaad iets. Ik weet alleen niet meer wat. Eerst ook nog een andere setting op "online" zetten ofzo? Of, het werkt misschien alleen vanaf het options scherm in je main menu, en niet als je hem op pauze zet?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...