Ga naar inhoud

Het grote Platinum Trophy/Achievements topic.


JahArmy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 486
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heb toch weer zin in een uitdaging dus ik ga weer trophy hunten. Wilde eigenlijk voor de Dragon Age: Origins Platinum gaan maar op psnprofiles is daar nog geen guide voor en de guide van p3trophies is gewoon onoverzichtelijk. Ik ga tijdens het wachten op die guide maar beginnen aan de platinum van PES 2014.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk anders eens bij de buren; http://www.trueachievements.com/Dragon-Age-Origins/achievements.htm trueachievements heeft negen van de 10 keer erg goede guides. Ze hebben nu ook een trophy site maar die is nog redelijk recent en ik weet niet of ze daar de oudere games op hebben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn platina/archievements: ps3: jak and daxter the precursor legacy platina mafia 2 platina grid 2 platina uncharted 1 platina xbox 360: assassins creed 2 100% saints row 3 100% far cry 3 100% halo 3 100% halo wars 100% far cry 2 100% fable 3 100% king kong 100% kameo: elements of power 100%
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn 100% achievements The Walking Dead 600/600 Call of Duty 4 1000/1000 Halo 3 1750/1750 Bully Scholarship Ed. 1000/1000 NFS Most Wanted 1000/1000 NCIS the Game 1000/1000 Beyond Good & Evil HD 200/200 Assassin's Creed II 1000/1000 Final Fantasy XIII-2 1000/1000 TMNT 1000/1000 Call of Duty: Modern Warfare 2 1000/1000 Mafia II(exlcusief Jimmy's Vendetta DLC) 1250/1500 Verder ben ik bij heel wat games hard op weg om hem te completen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn statistieken op dit moment zijn: 89.285G (95:33% compleet) Oftewel 112 games waarvan ik er 76 op 100% heb, helaas zal ik bij aardig wat oudere games nooit meer alles kunnen unlocken, multiplayermode is offline of word niet meer gespeeld. :-( Werk nu op de X360 richting de 100.000G en dan ga ik mij eens goed bedenken wat ik met dat account ga doen, stoppen en opnieuw beginnen, of gewoon verder gaan? ^^
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn 100%. *=incl. alle DLC die ik bezit. Dishonored* Serious Sam 3* Serious Sam Double D XXL Dead or Alive 5 Ultimate Halo 4 Bioshock Infinite*(minus Clash in the Clouds) Mass Effect 3* Fable Anniversary Sleeping Dogs Far Cry 3 en Far Cry 3;Blood Dragon Iron Brigade Resident Evil 5 Resident Evil 6 Bioshock Prototype 2 Saints Row 3 Assassins Creed 2 Halo; Anniversary Viking Just Cause 2 Dead Rising 2; Case Zero Halo Reach Nu bezig met Remember Me, wat te doen is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Link naar playtrough please. Ik weet niet precies hoe hij heet maar ik zag een stream van hem op twitch. Hij is daar bijna elke dag wel te vinden om een uur of 8. Meestal heet zijn stream iets van: Outlast, lets beat my time. Wat ik verder van hem weet is dat hij heel vaak beat boxed haha. Maar die gast was er binnen 39 minuten doorheen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...