roastednerd Geplaatst: 11 juli 2022 Delen Geplaatst: 11 juli 2022 Op 9-7-2022 om 23:52, Avant-La-Lettre zei: Sprintrace was verassend leuk om naar te kijken. Ik vond die dingen vorig jaar echt afschuwelijk, maar met die nieuwe auto's + een circuit waar inhalen mogelijk is is het best een mooie aanvulling. Mick Schumacher FTW Mick lijkt zichzelf wel van de ondergang gered te hebben. Gisteren was ook een goeie prestatie. Ook verbazend hoe ze de Haas in de punten weten te krijgen zonder upgrades aan de auto. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 28 juli 2022 Delen Geplaatst: 28 juli 2022 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 28 juli 2022 Delen Geplaatst: 28 juli 2022 Jammer, maar ik had ook niet anders verwacht. Als je na vier wereldtitel alleen maar in steeds slechtere auto's terechtkomt snap ik wel dat je er geen zin meer in hebt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 31 juli 2022 Delen Geplaatst: 31 juli 2022 Dit is wel klaar hè, dit jaar. Fucking clowns bij Ferrari 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 31 juli 2022 Delen Geplaatst: 31 juli 2022 2 uren geleden, DunneDraak zei: Dit is wel klaar hè, dit jaar. Fucking clowns bij Ferrari "We kunnen de volgende tien races winnen" - Binotto 🤡 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 3 augustus 2022 Delen Geplaatst: 3 augustus 2022 Ferrari blijken niet de enige clowns te zijn dit seizoen lol Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 3 augustus 2022 Delen Geplaatst: 3 augustus 2022 Ik vraag me wel af waar die Piastri dan gaat rijden. Alpine is een prima middenmoot team om je F1 carrière te beginnen. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 3 augustus 2022 Delen Geplaatst: 3 augustus 2022 De twee grote theorieën die ik heb gelezen zijn McLaren en DR naar Alpine of Alpha Tauri en dan na twee jaar naar Red Bull. Maar niemand weet natuurlijk iets zeker. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 3 augustus 2022 Delen Geplaatst: 3 augustus 2022 Straks om 4 uur gaat Williams iets aankondigingen. Ik ben benieuwd. Zal waarschijnlijk wel gewoon een of andere sponsordeal zijn Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 28 augustus 2022 Delen Geplaatst: 28 augustus 2022 Ik heb kosteloos gelachen vandaag. Bedankt Ferrari Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 28 augustus 2022 Delen Geplaatst: 28 augustus 2022 2 uren geleden, DunneDraak zei: Ik heb kosteloos gelachen vandaag. Bedankt Ferrari Domme acties van Ferrari én Leclerc. Hoe kan het voor elkaar krijgen te hard te rijden in de pits? Er zit toch een limiter knop op die auto? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 6 maart Delen Geplaatst: 6 maart Ik ga dit jaar alonso volgen. Max wint toch wel, en alonso is al jarenlang een van de mooiste coureurs op de grid die nu eindelijk een competitieve auto heeft. 2 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 7 maart Delen Geplaatst: 7 maart Alonso verdient het ook wel na 10 jaar lang niet meer gewonnen te hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 7 maart Delen Geplaatst: 7 maart Ik heb echt genoten van Alonso die fluitend beide Mercedessen voorbij vloog. Zelfs nadat hij bij de start nog even werd gedwarsboomd door zijn teamgenootje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 7 maart Delen Geplaatst: 7 maart Dat Aston Martin team gaat ergens dit jaar nog ontploffen. Alonso heeft altijd ruzie met teamgenoten, en Lance gaat het hele jaar voorbij gereden worden door een oude rot en met de race gefrustreerder raken. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.