ajaxboy63 Geplaatst: 12 september 2021 Delen Geplaatst: 12 september 2021 Go Daniel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 12 september 2021 Delen Geplaatst: 12 september 2021 The Rock vindt dit F1 seizoen echt nu al episch. Laten we hopen op Max als Wereldkampioen aan het einde 💪🏼 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stealth_sniper2 Geplaatst: 12 september 2021 Delen Geplaatst: 12 september 2021 Max krijgt een gridstraf wat een bullshit. Kut FIA! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
radical-x Geplaatst: 13 september 2021 Delen Geplaatst: 13 september 2021 Idd, voor bowlen moeten ze namelijk op de baan blijven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eminent Geplaatst: 26 september 2021 Delen Geplaatst: 26 september 2021 Mooie race. Ben nooit zo’n fan van dit circuit, maar met deze startopstelling was het een feestje. Bottas zakte keihard door het ijs (Gasly hield Bottas echt netjes achter ‘m) en Ferrari moet Sainz ook voor langere tijd vastleggen, doet het heel goed 👍. Norris had gewoon pech (beetje jammer dat hij de schuld bij het team legde, hij maakt deze beslissing). En de winnaar is toch weer Verstappen, echt the lucky bastard van dit weekend hoor 🙏 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eminent Geplaatst: 26 september 2021 Delen Geplaatst: 26 september 2021 Welnee man, Bottas was nergens. Liet zich veel te makkelijk piepelen door Max en co Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quincy Geplaatst: 27 september 2021 Delen Geplaatst: 27 september 2021 Ik heb me grondig vermaakt gisteren hoor. Bottas blijkt wel weer een grote kneus te zijn maar wel met veel geluk. Ik hoop dat McLaren dit seizoen nog een overwinning eruit kan slepen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 23 oktober 2021 Delen Geplaatst: 23 oktober 2021 Bottas is in ieder geval rest van seizoen minimaal op plek 6 te vinden op de grid. Dat is wel een fijne gedachte Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quincy Geplaatst: 24 oktober 2021 Delen Geplaatst: 24 oktober 2021 Qualifying was wel echt een knaller. Spannend tot de laatste seconde. Perez is ook eindelijk weer eens goed in vorm. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 24 oktober 2021 Delen Geplaatst: 24 oktober 2021 Ik hoorde op Sky sports dat Perez er de laatste paar races in was aan het slagen om zijn auto anders af te stellen dan de max verstappen-setup waar Gasly en Albon ook zo veel moeite mee hadden. Max (net als Schumacher trouwens) heeft extreem veel downforce op de voorwielen waardoor je bijna nooit onderstuur hebt, het probleem is dan dat je heel secuur moet zijn in het uitaccellereren omdat anders je auto spint. Perez zal nu een wat gebalanceerde set up hebben waarin hij meer vertrouwen heeft. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 25 oktober 2021 Delen Geplaatst: 25 oktober 2021 Wereldkampioen worden met Max. No brainer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eminent Geplaatst: 25 oktober 2021 Delen Geplaatst: 25 oktober 2021 Ik vind dit heel raar en heb ook geen goede verklaring gehoord/gelezen. Want waarom bij Bottas zo vaak wel en Hamilton niet? Is Bottas gewoon geen proefkonijn in deze; wat afstellingen testen en kijken hoe goed de motor het houdt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 25 oktober 2021 Delen Geplaatst: 25 oktober 2021 Dit is toch eigenlijk ook helemaal geen goede reclame voor Mercedes? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 25 oktober 2021 Delen Geplaatst: 25 oktober 2021 Geen idee, ik rijd een mercedes maar ben nu niet bang dat de motor in mijn bescheiden A klasse ineens ploft omdat Bottas iedere race nieuwe onderdelen nodig heeft. Voor de rest lijkt Toto Wolff me wel een gigantische lul trouwens. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ajaxboy63 Geplaatst: 25 oktober 2021 Delen Geplaatst: 25 oktober 2021 Dus je zou kunnen zeggen dat hij... als een draak aan de dunne geeft gereden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 Mercedes Benz (het concern) lijkt onze vriend Toto terug te hebben gefloten. Ze gaan niet naar het CAS, dus Verstappen is definitief wereldkampioen! 1 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 Kimi na vorig weekend Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 11 februari 2022 Delen Geplaatst: 11 februari 2022 Ik ben verliefd. Hopen dat Aston Martin een gigantisch loophole heeft gevonden en Vettel zijn 5e titel kan pakken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 11 februari 2022 Delen Geplaatst: 11 februari 2022 Aston Martin is in ieder geval het eerste team dat iets aan de auto heeft toegevoegd met die luchthappers op de zijkant. Voor de rest heeft iedereen gewoon het standaard-model gepakt en er hun kleuren op getikt. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 12 februari 2022 Delen Geplaatst: 12 februari 2022 Ik vond de trackfoto's er ook heel goed uitzien. De nieuwe auto ziet er gaaf uit en de kleuren lijken ook wel iets beter ten opzichte van vorig jaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 23 februari 2022 Delen Geplaatst: 23 februari 2022 De auto's zijn weer op de baan. Tijd om ons druk te maken om niets. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 23 februari 2022 Delen Geplaatst: 23 februari 2022 (aangepast) Ik heb er allemaal weinig vertrouwen in. De enige factor die bekend is is de motor, en daarin is Mercedes sowieso superieur. George Russell wereldkampioen 2022. EDIT: De auto's zien er wel een stuk mooier uit dit jaar. 23 februari 2022 aangepast door Avant-La-Lettre Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 24 februari 2022 Delen Geplaatst: 24 februari 2022 > George Russell wereldkampioen 2022. Russell maakt geen hamplakjes van Lewis. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 24 februari 2022 Delen Geplaatst: 24 februari 2022 Het is een totaal nieuwe auto, dus de vraag gaat zijn welke coureur zich het makkelijkste aanpast aan de nieuwe auto. Lewis is ondertussen écht oud, en heeft niet meer het voordeel dat hij de auto door en door kent / dat de auto op zijn rijstijl is afgestemd. Ik acht de kans best groot dat Russell sneller zal zijn dan Lewis. De vraag is alleen hoe veel fouten hij gaat maken. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.