Ga naar inhoud

The Walking Dead (tv-serie)


Roan

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik geef je ook geen ongelijk, wat avant-le-lettre doet is ook strafbaar. Het is racistisch en niet goed. Maar laat het voor wat het is en wees de verstandige. Er zullen altijd mensen blijven met vooroordelen of mensen vinden het leuk om mensen te stangen. Hoe kwetsend het ook is. Ik doe wat me als christen is geleerd: Probeer anderen te behandelen zoals je zelf behandeld.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik al zei, je snapt het niet of wilt het niet snappen. Ik wordt schijtziek van minderheden die huilen dat de betreffende minderheid waarvan zij deel uit maken op de een of andere manier benadeeld wordt. Het is niet dat ik iets tegen minderheden heb, ik heb gewoon wat tegen huilies. Jouw eerste reactie was een huilreactie, dan kun je een sarcastische reactie terugverwachten. Je bent als een vrouw die klaagt dat ze dik is, ook dan is het leuker om te zeggen dat ze inderdaad dik is dan om haar gerust te stellen. Jij huilt dat negers in TWD te weinig praten, dan is het dus leuker om te zeggen dat alle negers fucking dom zijn en dat het daarom best wel waarachtig is, dan uit te leggen dat er geen racistische gedachte achterzit maar het waarschijnlijk op toeval berust.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms wil je je nergens van aantrekken, omdat je ergens wel weet dat iemand iets zegt om je uit de tent te lokken. Maar aan de andere kant kan je het niet laten, omdat het onderwerp nogal gevoelig ligt. Maar wat nou als je in elkaar wordt gebeukt door een groepje tuig waarvan er 1 een Marokkaans is, een andere een Surinamer, weer een andere een Chinees, en de laatste iemand van je eigen volk? Hoef je geen antwoord op te geven hoor, is meer iets om over na te denken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat shane dood is maakt mij zeer blij. Het is net zon vriend die je altijd naait terwijl je denkt dat hij een goede vriend is ( Wie maakt deze shit niet mee. 2 jaar geleden had ik een vriendin en guess what met wie ze vreemdging ;)) Verder wist ik al van het begin dat shane geen greintje goed in zijn mars had. Alleen het richten van die shotgun op rick was voor mij al de druppel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De kogel voor dale van Daryl was juist iets goed. Maar ik vond het stuk dat dale werdt aangevallen echt een zwak stuk. Out of the blue gaat dale weg en wordt hij aangevallen. Dan net voordat hij gered word scheurt die zombie ze buik open. Dat vond ik echt niet normaal... Niet normaal ben nogsteeds boos. Toen hershell op sterven lag werd ik helemaal pist. Gelukkig bleef hij leven:)
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ La-lettre, ik heb je al uitgelegd dat het geen "huil huil" reactie was. Dan nog hoef je niet zo te reageren. Kan wel, maar ga dan niet als ik er iets van zeg je gelijk proberen te halen. Vervolgens 10 nutteloze posts eraan toe te voegen om tot de conclusie te komen dat je faalt, En dan proberen je faalreactie te beargumenteren met argumenten die politiek correct lijken te zijn, maar uiteindelijke helemaal nergens op slaan. Als jij voor de zoveelste keer een blanke in zwarte film ziet, die geen andere rol heeft dan de nerd uit te hangen, gaat er ook een dergelijke gedachte door je heen. In plaats van dat je je laatste reactie, als reactie op mijn eerste reactie op jou reactie had geplaatst, hadden we deze discussie niet hoeven voeren, want dan had ik bij deze al gewonnen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben jij nou zo dom, of ben ik nou zo slim? Ik mag van van de 20 (wow) voorgaande reacties dan wel de eerste zijn die iets over etniciteit zegt, dat betekend niet dat ik de enige ben?? Als iemand anders dit als eerste had aangekaart had je dan dezelfde reactie geplaatst? En om nou de eerste te zijn in een topic waar maar 20 mensen op gereageerd hebben vind ik niet zo speciaal ;) Misschien was het anderen ook wel opgevallen maar vonden ze het niet nodig om er wat over te zeggen. Ik wel, want ik wou weten of het anderen ook opviel. Nergens betichte ik iemand van racisme. Totdat jij in beeld verscheen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De "discussie" met La lettre daargelaten, Het volgende vraag ik mij af [SPOILER ALERT MAYBE VOOR WIE NOG NIET BIJ SEIZOEN 3 IS]: In het laatste shot van seizoen 2 zoomt de camera uit op wat in mijn beleving leek op een kamp voor overlevenden( schijnwerpers die bewegen, heli's e.d.). Dit kamp bevind zich niet ver van onze helden vandaan. Seizoen 3 begint 7 maanden na de laaste aflevering van seizoen 2. Stel dat het kamp dus geen kamp was, maar de gevangenis waar ze nu zitten. Hebben ze er dan 7 maanden over gedaan om hooguit 1 km verder te komen? Of was dat niet de gevangenis maar idd iets anders, en zijn ze er langs gelopen ofzo?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, en we zijn nu niet begonnen met een goede start he. Dus als jij nou even definitief duidelijk maakt geen racist te zijn, maar gewoon een racistisch getinte opmerking maakte omdat jij dat op dat moment vond kunnen, zullen we hopelijk ooit een discussie van waarde aangaan, zonder bijzaken als dze.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Dus als jij nou even definitief duidelijk maakt geen racist te zijn, maar gewoon een racistisch getinte opmerking maakte omdat jij dat op dat moment vond kunnen, zullen we hopelijk ooit een discussie van waarde aangaan, zonder bijzaken als dze. Lees mijn posts nog eens door, ik heb een sarcastische racistische opmerking gemaakt, omdat ik het leuker vind om mensen te stangen dan om een serieuze discussie aan te gaan over fucking vermeend racisme ("Ik vind het een beetje raar dat alle zwarte karakters bijna nooit tekst hebben? Ik noem T-dogg( wat een ongelovelijk stereotype naam) en nu dus Michonne."). Er is geen minder boeiend onderwerp te verzinnen, gewoon omdat alles op etniciteit gooien erg makkelijk is en een wereld waarin we alles afwegen t.o.v. uiterlijk erg saai is. Het einde van seizoen twee was trouwens de gevangenis zo ver ik weet.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...