Ga naar inhoud

The Walking Dead (tv-serie)


Roan

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja. In het begin, toen ze Merle gingen redden. En nu doet ie echt heel lief voor Carol enzo. En dan met die cellen; "Ja dag, ik ga niet in een cel slapen." Stront eigenwijs, maar een gouden hart. Shane was vind ik ook echt een lul. Had telkens discussies met me ouders, want aan de andere kant deed Shane wél goede dingen. Alleen bracht ze op de verkeerde manier. Dat met die schuur bijvoorbeeld. Alleen Gwenn moest dat gewoon niet zeggen. Dan gingen ze ook niet die schuur openbreken. Aan de andere kant hadden ze Sofia niet gevonden dan. Mja, Otis moest gewoon niet dood. Die vent was zo aardig, wordtie neergeknald door die kut Shane.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, h0bb1t heeft wel gelijk. Ben het wel eens met wát Shane doet (behalve het neerknallen van Otis), maar alleen niet hóé hij het doet. Had zo'n medelijden met Hershell dat die schuur open gebroken werd. Aan de andere kant, heeft Hershell wél gezien dat het zombies zijn, en geen mensen. Mja, hij zag Carl als een zoon. En toen die Lori hem bedankte, shane dus, werd Shane kwaad. En toen wou hij Rick neerknallen. Maar gelukkig dat ie nu dood is. (; Overigens, de beste in overleven is toch wel Daryl. Dat met die pijl was echt wel een toppunt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop echt dat hij het haalt. Na de dood van Dale, vond ik Hershell en Daryl echt wel mijn favoriete personage. En Gwenn. En Rick. Overigens vind ik Carol wel gevaarlijk worden. Eerst zegt ze tegen Daryl dat ze samen weg moeten. Gelukkig heeft Daryl vertrouwen in Rick, en blijven ze dus. Vervolgens schiet die Carol bijna in de voeten van Rick, en boeit het haar ook niet. Dat wordt denk ik nog wel een probleem. Maarja,eerst hopen dat Hershell niet dood gaat. Ik wil niet weer hetzelfde meemaken toen Dale dood ging. D:
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wacht op het moment dat daryl carol gaat bangen. ^^ Ps ik ben Lori ook helemaal zat. Net als jou vond ik echt vet hoe maggie zich ontwikkelt. Ik hoopte zwaar dat die blonde dood ging. Maarja toen werd ze gered door die zwarte vrouw met die 2 zombies ( haar muilezeltjes:) )
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerlijk gezegd gok ik dat het familie/kennis van haar is. Het lijkt mij een tweeling, en dus dat het haar broers/kinderen ofzo zijn, want ze zijn namelijk nog vrij jong. Het heeft wel een bepaalde waarde, want anders had ze die 2 allang afgeslacht. Of ze doet er gewoon stoer mee, want stel dat er een geneesmiddel is, hebben ze geen armen. :P
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...