Ga naar inhoud

The Walking Dead (tv-serie)


Roan

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zit zelf nu bij vol 19. Heb ook echt genoten geen fuck mogrn zeggen maar wel iemand z'n hals eraf bujten... 'Muricans :p Tijdens het lezen van dat stuk dacht ik al van hmm dit doen ze vast niet in de serie en twijfelde ook wel of de. Hunters erin zouden zitten, man man wat heb ik zin in het nieuwe seizoen al wordt het pas echt dik bij s06 of s07 (als ze dit tempo aanhouden) ze moeten wel een beetje gaan rekken haha
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hadden ze nou echt niet door dat ze in een richting gestuurd werden? Ik bedoel het valt toch wel erg op dat er 5000 kogels mis gaan. Verder is het ook altijd erg jammer dat de sound effects zo nep en te vroeg hoorbaar zijn als ze een zombie door het hoofd prikken. Ook die kerel die 'omringd' werd door die zombies en werd opgegeten kon nog makkelijk de kant van Rick oprennen, mjah. Verder ook wel een beetje jammer dat die groep van Darryl zo snel dood ging, vond die leider een goede acteur. Ik denk dat die neger, blanke oma en de baby de boel komen redden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Net seizoen finale ook gekeken. Heerlijke afsluiter, gigantische cliffhanger. De aflevering is gesloten met een stoere uitspraak van Rick. Alleen wel jammer dat we niks meer gezien hebben van Carol, Tyreese en Beth. Toch waren die flashbacks echt super. Geweldig om Hershel nog even voor de laatste keer te zien lachen. Samen met Beth natuurlijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Was echt een heeeeeeeeeeeeeeele vette episode! wauw, ik kan niet wachten op S05!!! lekkere cliffhanger. godzijdank zijn ze ook weer samen, en die uitspraak van Rick op het einde maakt het al helemaal. hele aflevering zat vol met kleine cliffhangertjes & ik heb echt heel erg van deze genoten. heel veel onverwachte momenten & weer heel episch!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb pas eindelijk de finale gezien, en wat was die tof! Zeker benieuwd naar wat er gaat komen, en ben erg blij dat Rick weer in het middelpunt staat. Ik vond het jammer dat het zo slecht met hem ging, maar nu lijkt hij weer echt bij zijn zinnen te zijn. En nog een plaatje waar ik zelf om moest lachen, en mogelijk wat er gaat gebeuren volgende episode(s): http://pbs.twimg.com/media/BkQkV5LCIAAF5os.jpg:medium
Link naar reactie
Delen op andere sites

Slap tweede deel van seizoen 4. Dat hele tijd heen en weren tussen personages was ik na twee afleveringen al zat. Ik dacht eerst dat ze bij de "Inmates" aflevering dat gingen doen, dus vond ik wel leuk bedacht. Er zaten goede stukken tussem zoals dat Lizzie een kogel door dr psycho harses kreeg. Voorderest was Terminus wel heel erg voorspelbaar. Dat Eugene de wereld gaat redden vind ik interessant, eindelijk wat antwoorden op wat er aan de hand is. Overigens in de finale vond ik die flashbacks onnodig. Het voegte niets toe, en leek wel of ze de aflevering wilde vullen omdat ze niets beters wisten. Ik roep het al een tijd, maar The Walking Dead wordt met de aflevering saaier. Gelukkig vind ik het idee dat ze naar Washington gaan wèl interessant, maar dat gaat uiteraard weer twee seizoenen duren voor dar gebeurd. Breid er maar een einde aan Kirkman, je loopt de boel nu alleen nog maar te melken, een serie moet stoppen op zn hoogte punt. Kijk maar naar Breaking Bad en HIMYM, twee goede en uiterste voorbeelden van hoe het wel en niet moet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Overigens in de finale vond ik die flashbacks onnodig. Het voegte niets toe, en leek wel of ze de aflevering wilde vullen omdat ze niets beters wisten. Dat was het punt niet. Zat gedachte gang achter en voor de echte fans én de set wouden ze nog een laatste terug keer van Scott Wilson. The Walking Dead gaat net zo ver als dat de strips gaat en aangezien beide gigantische hits zijn, gaan ze beide de komende 3 jaar ook niet stoppen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Duidelijk fanboy geluiden. Roan is de enige die iets toevoegt. Nog een laatste keer Scott Wilson zien? Bullshit. Het verhaal uitsmeren noem je dat. @Dexter, Het enige leuke deel was Ricks zn berserk actie. Maar voegt een niets zeggende hillbilly groep iets aan het verhaal? Oke, Rick wordt boos en is veranderd, maar is dat een speerpunt om op voort te borduren? Want dat gaan ze in seizoen 5 doen. Laten zien dat Rick geen goedaardige man meer is die voor vriendschap en veiligheid gaat. Ze moeten de serie nieuw leven in blazen met flashbacks van voor de uitbraak, en antwoorden hoe het gekomen is. Niet flashbacks van een manke dorpsgek met zn twee aanstelleritus dochtertjes en zijn zoetsappige schoonzoon. Ik kijk de serie omdat ik nog steeds wacht op een goed vertellend verhaal. Als ik slappe drama wil ga ik wel GTST kijken. Terminus was een val en als je dat al niet doorhad sinds het begin kan je maar beter stoppen met series kijken die een doorzichtig plot hebben, en lekker Nickelodeon aanzetten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...