Ga naar inhoud

The Walking Dead (tv-serie)


Roan

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik ben het op zich wel met Black eens. Afgelopen seizoenen was het ook al zo erg GTST stijl. Nu wordt de serie ook best wel uitgestrekt, ze zijn elkaar kwijt, duurt 3 jaar voor ze elkaar weer gevonden hebben, soms gaat er een aflevering voorbij waar nauwelijks zombies in voorkomen en ze lijken constant alleen maar in de shit terecht te komen. Boerderij mislukt, gevangenis mislukt, Terminus mislukt. Lijkt wel een beetje op herhaling. En het gaat inderdaad 3 jaar duren voor we wat info krijgen over die slimmerik die de wereld gaat redden en niemand die die gozer ook maar een paar vragen stelt, want de antwoorden mogen we natuurlijk nog niet weten. Zal je zien dat hij dood gaat voor we ooit een antwoord krijgen. Nou dadelijk wordt iedereen herenigd na een mega schietpartij in Terminus en gaat het verhaal pas hopelijk weer verder. En over dat overleven, het gaat meer over mens vs mens dan vs zombies. De zombies zijn zooo makkelijk te doden dat het een lachertje is en de visual effects zien er ook echt niet uit. Ik kijk de serie graag, maar ik stoor me ook aan veel dingen. Ga de remake van Dawn of the Dead kijken, dat zijn pas zombies.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noatak ja mee eens. @Klaasjan ik vond er geen bal aan. Al dat gezeik wat dat kind wel en niet mocht en wat hij moest doen en wat niet terwijl ze zelf de hoer speelt met Shane. En wedden dat die Judith gewoon van die Shane is. Gelukkig is hij ook dood goede vriend was dat maar niet heus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar staat dat ik dat gezegd heb? Waarom reageer je uberhaupt met een reactie die niets meer toevoegt dan dat je alleen het irritante mannetje uit wil hangen. Het is, wat Vendaron ook zegt, het is gewoon een dramashow met zombies. Het gaat op dit punt al niet meer over de zombies meer mensen vs. mensen, waarom zitten er dan nog zombies in? Oké sommige beweren dat het draait om overleven, daar kan ik nog wel iets in vinden. Maar dat ik moet kijken naar een jongetje van 13 die zijn vader verlaat omdat hij vindt dat hij faalt en dat hij zich als een irritant ventje gedraagt vind ik niet "spannend" om naar te kijken. Glenn die zich als een verschrikkelijke irritante kut chinees gedraagt en ineens de held uit gaat zitten hangen om z'n gare depressieve vrouw te vinden. Waarom ik het nog steeds kijk Klaas? Omdat ik wacht tot het goed wordt. Het gehele tweede deel van Seizoen 4 ging over en weer tussen mensen die uit de gevangenis waren ontsnapt. Niets meer, en niet minder. Een complete, en een van de meest saaie afleveringen ever, was dat Beth zo nodig een drankje moest hebben...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Elke serie, film, game, professie etc. heeft een aspect dat een individu niet als interessant of zelfs als onplezierig kan ervaren. Dat staat niet garant voor een totale afschrijving van één van deze bovenstaande bezigheden. Ik vond TWD seizoen 1 geweldig. S2 was minder, maar aanvaardbaar. S3 was nog minder maar had z'n charmes. Zo is ook S04 half om half. Het ene karakter - bijv. Daryl, Rick of Hershel - vind ik wel goed neergezet en een andere zijn weer onverdraaglijk tergend. (ik noem een Andrea of Karel) Je moet niet zo generaliseren, Klaas.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...