Ga naar inhoud

The Walking Dead (tv-serie)


Roan

Aanbevolen berichten

Heb zoveel opmerkingen over de laatste aflevering dat ik de helft alweer vergeten ben. Ten eerste zijn de animaties echt zoo slecht dat het pijn aan mijn ogen doet. Ten tweede valleen die zombies bijna uit elkaar van ontbinding dat zelfs een straal water ze vernietigd, ik snap dus echt niet waarom het zombie probleem nog bestaat. Als een zombie echt zo snel uit elkaar valt, kan een zombie niet eens bewegen/lopen zonder uit elkaar te vallen, laat staan iemand bijten met pudding tanden. Waarom heeft niemand, maar dan ook niemand beschermende kleding aan?? Allemaal lekker rondrennen in topjes en t-shirts hoor jongens. en jezelf maar afvragen waarom iedereen gebeten wordt. Misschien is Eugene wel de redding, maar zei hij dat alleen maar, zodat anderen hun leven niet meer opofferen om hem in leven te houden. Hij gaat er nogal gebukt onder dat er al een aantal voor hem gestorven zijn. Verder had ik nog meer, maar ben het alweer vergeten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

het speelt zich tot nu toe in de staat verginia af waar het zeker in de zomer best wel warm kan worden. http://www.zombie-guide.com/wp-content/uploads/image23.jpg je kan er zo bij lopen maar dan is je kleding doorweekt en drink je veel meer water dan nodig. ik snap best wat je bedoelt want als je niet gebeten wilt worden doe je inderdaad beschermende kleding aan. ik denk trouwens de zombies niet meer echt het probleem zijn, ze overleven nu ongeveer 1,5 jaar dus dan weet je wel hoe je er mee om moet gaan(behalve ugeune dan)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik snap dat zo'n straal hard aan komt, maar jij en ik krijgen er geen gat van in je buik, die zombies vallen al uit elkaar al je ze strak aankijkt. En ok, stel het is 30/40 graden, dan doe je inderdaad geen leren jack aan, maar een ijzeren plaat op je armen of een schild is toch geen overbodige luxe? En die Glen had eerst toch ook een ME pak aan? Doe in ieder geval iets om je nek, 90% wordt daar gebeten. Ow en als ze iemand aanvallen, vinden ze het slim om een zombie bij de keel te grijpen en ze daarna te steken. Want je wilt echt je hand in de buurt van een zombie mond hebben natuurlijk. Ik zag er zelfs 1 in zijn onderkaak gestoken worden en die ging neer als een fruitvlieg. Volgens mij zitten daar geen hersenen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>zombies zijn hoe dan ook onmogelijk. dat is niet helemaal waar. het klopt dat zombies in de TWD vorm niet zouden kunnen. maar als er een virus zou zijn die je geheugen laat verdwijnen je agressief maakt (en een blijven hongerig gevoel geeft) dan zou het mogelijk zijn. ze zullen in dat geval meer lijken op zombies uit L4D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...