Ga naar inhoud

The Walking Dead (tv-serie)


Roan

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja, deze was erg goed. Ik had alleen verwacht dat die kale agenten zouden veraden wat er met die andere agent gebeurd was. Maar nee, Beth was weer zo moedig (en dom) om mevrouw proberen neer te steken. Ik vond dat je de liefde tussen Daryl en Beth dan ook wel goed kon terug vinden. En natuurlijk Meggie. https://www.youtube.com/watch?v=mxwyzW3SLuU Volgens mij hebben veel mensen dit stukje gemist, trouwens.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze dacht waarschijnlijk dat het de enige uitweg was. Vandaar dat ze ook zei "I get it now" (o.i.d.), en op dat moment die oppermuts stak met een schaar. Ze wist dat ze neergeschoten zou worden, maar dan zou die gekke bitch ook neergeschoten worden, en kan iedereen (inclusief Chris Rock junior) wegkomen. Zeer heldhaftig dus.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze wist helemaal niet dat ze neergeschoten werd, anders deed ze het ook niet. Beth wist dat zij de leiding had, iedereen luisterde naar haar, of ze het wouden of niet. Toen Dawn Noah terug eiste, merkte Beth wat voor macht dat wijf wel niet had, met het gevolg; 'I get it now'. Echter had ze niet verwacht dat ze werd neer geschoten en Dawn had dat ook niet verwacht maar door de spanning had ze wel haar hand bij het wapen. Daarna zij die vrouwelijke Politie agent ook dat ze vrij waren ofzo. Iets in die richting, kan ik me niet meer helemaal herinneren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...