Ga naar inhoud

Het algemene The Elder Scrolls Topic


Dark-visje

Aanbevolen berichten

Ik zelf zou btw gaan voor het Ebonheart Pact want ik vind nords wel vet vanwege hun Viking gedrag maar de hoofdreden blijft natuurlijk de Dark Elves. het mag dan wel de meest instabiele van de 3 zijn, zodra ze hebben gewonnen neem ik aan dat ze niet zo snel even een oorlog met elkaar beginnen...
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 806
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Sowieso Aldmeri Dominion voor mij. Als lichte roleplayer zal ik de inferieure rassen in Tamriel toch moeten laten inzien dat de bouwstijlen en zelfs de taal uiteindelijk is gegroeid uit de invloeden uit Summerset Isle. Als Altmer zal ik dus duidelijk moeten maken dat de Aldmeri Dominion met recht de leiders van Tamriel horen te zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

dark visje, je moet in gedachte houden dat je dit echt kunt zwaaien. 90 kilo krijgt nietmand omhoog getild. bij de 35 kilo maak je je spieren stuk bij een slag. als je bij de 1-2 kilo voor een zwaard (katana is rond de 1.2) en 3/4 voor de grootswaarden komt, dan kan je die gewoon op tillen en dodelijke slagen maken zonder jezelf stuk te krijgen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...