Ga naar inhoud

Het algemene The Elder Scrolls Topic


Dark-visje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 806
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zeg menschen, ik wou zojuist skyrim opstarten (PC) en alvorens even de workshop rondkijken voor leuke mods, maar tot mijn verbazing (en schrik) staan er bij mij opeens geen 'subscribed mods' meer en doet het toevoegen van mods ook niets in deze lijst. Hebben anderen ditzelfde probleem of ben ik wederom het haasje wat betreft mijn skyrim progress?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja, dat las ik ook al ergens, maar omdat Skyrim het eerste spel was (met mijn voorgeschiedenis van de Fallouts en Oblivion waarbij je voor mods via Nexus MOEST) dat de Workshop er gemakkelijk bijkwam leek mij Nexus onnodig. Maar thanks, ik zal een dagje wachten alvorens ik opnieuw begin.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag met een nieuwe character begonnen, vrouwelijke High Elf die vrijwel alleen maar gebruik maakt van Conjuration en Destruction. Ik ben ook voor het eerst met die Imperial gast meegegaan op het begin, wat wel leuk was voor de afwisseling. Wel jammer vind ik eigenlijk, dat je niet gewoon lekker de Thalmor kunt joinen.. :(
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...