Ga naar inhoud

Het algemene The Elder Scrolls Topic


Dark-visje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 806
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 3 weken later...
Beetje jammer dat Oblivion voor de Ps3 geen Trophies heeft. Juist in zo'n groot spel wil ik een beetje een ''doel'' hebben. En Trophies helpen mij daarbij. Als de dag toch nog ooit komt dat ze dat erbij toevoegen dan koop ik Oblivion wel. Anders word ik alleen maar overdonderd door zo'n groot spel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@GoldenNGuN Ik zou ESO niet te snel afschrijven als een standaard MMO. De makers proberen heel veel om dat bekende RPG ''feeling'' wat je in anderen Elder scrolls krijgt zeker terug te laten komen in dit spel. Daarentegen moeten ze ook gewoon doorgaan met ''normalen'' Elder Scroll games. Ik zou inderdaad ook Elsweyr graag willen zien. :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk speelt de volgende singleplayer zich tijdens een tweede great war tussen The Empire en de 2nd Aldmeri Dominion, want daar wordt in boeken naar gehint, er wordt van een 1st great war gesproken door de Thalmor, en de 1e oorlog zorgde ervoor dat beiden ongeveer evenveel grond in bezit hebben. Dat lijkt vooral een voorbereiding op een grote oorlog en omdat dat een grote gebeurtenis is, zal net zoals bij de oblivion crisis de speler erbij zijn. Dat lijkt mij tenminste het meest logisch.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...