Ga naar inhoud

Het Superheldentopic


Batmanjepper

Aanbevolen berichten

  • Reacties 291
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik was na Guardians of the Galaxy wel eens benieuwd naar de comics waar het team uit ontstaan is, dus ik heb even onderzocht op welk moment je het beste kunt instappen om fatsoenlijk Guardians of the Galaxy te kunnen lezen. Zoals het Marvel beaamt is het complete chaos, maar ik heb nu een site gevonden die het meest accuraat de tijdlijn volgt. http://rennesmash.com/marvel-cosmic-annihilation-through-to-the-thanos-imperative-reading-list/ Veel plezier aan de geinteresseerden. Een minder ingewikkelde reading list staat onder aan de pagina. Ik heb de comics van de jarren 80 even niet in deze beschouwing meegenomen, omdat deze niet over het team gaat wat we in de film zien. Fun fact: in de serie van de jaren 80 zit wel Yondu, die fluitende blauwe peer met zijn speer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...
Hawkeye krijgt ook geen film. Jeremy Renner, de acteur vind het wel welletjes genoeg met alleen zijn rol in de Avenger (ook in Avengers 2). Denk ook niet dat Marvel nog gaat aankondigen dat ze een HAwk Eye film gaan maken. Wat me wel logisch lijkt is dat hij wel in andere films van Superhelden komt, zoals bijv Iron Man, of Captain America 3.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...