Ga naar inhoud

Het Superheldentopic


Batmanjepper

Aanbevolen berichten

  • Reacties 291
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik vond hem juist hartstikke goed om eerlijk te zijn. Laten we eerlijk zijn Reynolds heeft toch wel dat brutale en bijdehante in ze karakter zitten. Dit is een bekende eigenschap van Deadpool... Ik denk dat Reynolds geknipt is om Deadpool te vertolken. Wie hebben jullie in gedachten als Deadpool?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat Ryan Reynolds wel de geschikte acteur kan zijn, als ze deadpool maar serieus nemen als karakter. Dat was in X-men Wolverine Origins dus totaal niet het geval. Erg jammer was dat. Er schiet me dan ook niet direct een andere acteur in mijn hoofd te binnen die de rol zou kunnen vertolken. Dus ik ben het wel een beetje met littledemon eens.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sales? Hoe zou een zwarte capt america de sales verhogen? Wat een onzin. Wat ze nog tenminste konden doen is een native American als capt maken, dat zou nog wat interessanter zijn in plaats van een neger. Maar ja Amerika wordt langzamerhand Afrika 2.0 dus ik zie wel een beetje waarom ze dat doen... zo jammer dit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...