Ga naar inhoud

WK 2014


Eindbaasz

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ron Ron Ron. Wat was je een baas. Ron Beton. Ik wou dat we er vier van jou hadden, wat een muur zou dat zijn. Jammer van de strafschop. Jammer van de wedstrijd. Jammer dat van Persie weer volkomen ruk was. Het was saai, het was afwachtend... De verdedigingen waren te efficiënt voor de slordige aanvallers vandaag, maar dat heb je soms. Ergens ben ik vast wel verdrietig, maar dit voor de groepsfase reeds afgeschreven Oranje mag heel erg trots zijn, wat een geweldig toernooi, ik heb er heel erg van genoten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Godver de tering. Kan wel janken. Waarom ingodsnaam nu Vlaar met de 1e penalty. Dat heeft ons echt de nek om gedraaid. Ook Sneijder die weer dezelfde hoek kiest als tegen CR. GODVERDOMME. Oja Gasten tyf ff op tegen TheRussian. Jezus. Oke hij heeft een groot aantal keer gefaald tegen the gehele PUmunnity, maar om nou hem meteen aan te vallen. Godsklere. Het word een beetje kinderachtig.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt jammer! Als je eenmaak zo dichtbij de finale bent, wil je ook all the way gaan! Maar als je er realistisch naar kijkt, is dit al een hele prestatie op zich! Ik denk niet dat veel mensen in dit land, inclusief mijzelf, voor aanvang van het toernooi verwacht hadden dat Oranje zo'n geweldig toernooi zou spelen!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Al met al een fantastisch WK! Niemand had verwacht dat we zover zouden komen. Helaas zaten een paar jongens er volledig doorheen gisteren, waardoor LvG zijn wissels wel moest gebruiken. Imo liever de halve finale verliezen dan weer een verloren finale. Ik heb genoten van dit strijdlustig Oranje. Nu weer terug naar de orde vd dag en mijn consoles opzoeken :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...