Ga naar inhoud

WK 2014


Eindbaasz

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Lekker op tijd weer, maar godverjandorie, wat zijn die Argentijnen een stel vieze stinkerds. Ze spelen niet echt super als je hoort welke spelers ze tot hun beschikking hebben en dan zijn ze ook nog trots als ze met penal's winnen. Ongelooflijk. Ik snap trouwens ook niet waarom ons Louis'tje voor een 5-3-2 opstelling heeft gekozen, want 2 aanvallers is gewoon te weinig. En dan die wissel met Clasie. Oh oh oh, niet best. Ik had Huntelaar trouwens in de basis gezet maar goed.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar het is makkelijk om dit achteraf te zeggen. Je weet niet hoe Krul het had gedaan tijdens de wedstrijd. Cillessen heeft een uitstekende wedstrijd gespeeld met een paar prachtige reddingen. Krul had er misschien wel eentje doorgelaten. Dan hoefden er geen penalties gespeeld te worden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De zee trekt onder de nacht Naar vele verlaten stranden; Als een vloeibare wind is zijn klacht, En zout, zoals tranen branden. Ik voel dat overal waar de Branding in snikken breekt Tegen de kusten der aarde, Mijn leed met zijn golven smeekt Want nergens en overal, Als ’t licht van de maan uit de wolken, Doolt mijn verdriet door ’t heelal En wil zich verdrinken in kolken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

HA clasie slecht! Laat me niet lachen. De 1e 3 ballen die hij kreeg gingen direct naar voren. Meteen dreiging en goede doelpogingen. (die later omzeep werden geholpen door een Kuijt of van Persie). Van Persie, die was pas ruk. Heeft 1 goede wedstrijd gespeeld, en dat was tegen Spanje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond Clasie goed invallen, nadat hij en Janmaat erin kwamen ging Nederland duidelijk beter voetballen. Als je dna kijkt naar een blind of wijnaldum, die voegen mijn inziens 0,0 toe. Jammer dat van gaal niet eerder met clasie durfde te beginnen, hij heeft de kwaliteit om de spitsen te bereiken en dat miste duidelijk in de wedstrijd. Erg jammer, ook dat cliissen geen penals kon stoppen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Clasie zorgde er juist voor dat er ballen naar voren gingen en er sneller werd gespeeld. @ Jonkelman Inderdaad, Blind speelt alles terug en Wijnaldum deed ook niet meer. Cillessen had nog nooit een penalty gepakt hiervoor. Die laatste was gewoon zielig dat hij die niet pakt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond Clasie heel goed invallen. Vanaf dat moment ging het pas een beetje lopen bij Oranje. Ik hoop dat LvG Huntelaar voor Persie erin gaat zetten tegen Brazilië. Die zit er helemaal doorheen. Kun je nog 100 wedstrijden laten staan, hij bakt er niks meer van. Verder Janmaat voor Kuyt en Clasie voor Wijnaldum. Dan heb je Depay nog achter de hand als invuller en Kuyt (als extra spits erbij). Als Van Gaal het team intact laat gaan we zaterdag weer verliezen. En Vorm mag wel keepen imo.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...