Ga naar inhoud

WK 2014


Eindbaasz

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik mag jullie beiden niet (alhoewel Dunne nu toch wel begint te stijgen) Ik vraag naar beiden jullie verhaal, omdat ik het eens ben met hoe Dunne het uitlegt betekend niet dat ik dat doe omdat ik jou niet mag ik vraag toch ook naar jou verhaal? Dus faka waar ging het mis?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens maak ik genoeg racistische grappen tegen buitenlandse vrienden, en als je goed genoeg bevriend bent pikken ze dat ook. Bijvoorbeeld mijn hilarische "grenzen overschrijden"-grap tegen Koerdische mensen.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke chat hebben we het over??? Bestaat er een PU-whatsappgroep voor de elite hier waar ik geen weet van heb????

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik wil dit niet want dan zien jullie dat ik eigenlijk 14 ben en Wiebe heet en hardstyle luister en een "tietenman :D" ben.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...