Ga naar inhoud

WK 2014


Eindbaasz

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Lol nee. Ik zit al een paar jaar op e site en ik les ook al een hele tijd het blad. Ik weet niet waarom, maar ik voelde nooit de drang om een account aan te maken. Gister heb ik er toch 1 aangemaakt en nu kan ik lekker helpen met het volspammen van de site ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een lauwerkrans is een cirkelvormige krans gemaakt van in elkaar hakende takken en bladeren van de aromatische laurier, die het hele jaar zijn groene kleur houdt. In de Griekse mythologie wordt Apollo weergegeven met een lauwerkrans op zijn hoofd. In de klassieke oudheid werden lauwerkransen geschonken aan overwinnaars, zowel de winnaars in de atletiek zoals die destijds werd bedreven, als de mensen bij poëtische ontmoetingen. In Rome hadden ze een symboliek die te maken had met het overwinnen van een vijand door een succesvol bevelhebber tijdens zijn triomftocht, corona triumphalis. Waar vroeger lauwerkransen werden afgebeeld in een hoefachtige vorm, zijn moderne versies ringvormig. Men spreekt ook wel van lauweren. Een vergelijkbaar ornament en eerbewijs is de eikenkrans. Soms worden lauweren in een andere vorm, als tak of boeket afgebeeld. De betekenis is gelijk. Checkmate.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@sierra Dus omdat hij niet genoeg onzin typt "komt hij nooit op de community"? Er zijn hier genoeg mensen die gewoon lurken ook mods zie shadowfly die je af en toe op het fapvoer topic ziet, labbers komt ook af en toe, same met Newr. Earlygamer laat zich meer zien dan die mods die ik net hebt opgenoemd. >hier verandert niet veel behalve een slotje hier en daar. Daar zijn mods toch ook voor?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik niet met je eens Alvivas. Newr is er het minst van alle vier. Probleem met Earlygamer is dat hij niet 'meedoet', je zegje en je ding doen. Ik heb Earlygamer hier zeer zeer zelden zijn mening zien vertonen. @BBQ, ben al afgetreden, de populairitrit en het aantal stemmen werd me teveel, ik support Erie en Orange nu.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...